دانلود تحقیق درمورد ورزش هاي عضلات باسن و ران

دانلود تحقیق درمورد ورزش هاي عضلات باسن و ران

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد ورزش هاي عضلات باسن و ران

با دانلود تحقیق در مورد ورزش هاي عضلات باسن و ران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ورزش هاي عضلات باسن و ران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ورزش هاي عضلات باسن و ران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ورزش هاي عضلات باسن و ران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

راهکار بدست آوردن باسن و ران متناسب تمرکز بر گروههاي عضلاني چهار سر ( جلوي ران ) ، هامسترينگ ( پشت ران )‌ و گلوئتال ( باسن ) است .

تقويت اين عضلات باعث افزايش قدرت شما در انجام تمام کارهائي است که انجام مي دهيد  . مثل بالا رفتن از پله ها ، از روي صندلي بلند شدن ، بلند کردن بچه از روي زمين و پياده روي .

2* عضلات قسمت فوقاني پا :

شامل چهار سر، هامسترينگ ، دورکننده ها ( قسمت خارجي ران ) نزديک کننده ها ( قسمت داخلي ران ) از جمله بزرگترين عضلات بدن بوده و نکته مهم اين است که بايد در تعادل با يکديگر کار کنند .

تقويت متعادل اين عضلات براي حفظ عملکرد مطلوب آنها ضروري است در غير اينصور مشکلاتي مانند اختلال راه رفتن ، مشکلات تعادل و اختلال در فعاليت هاي روزمره بوجود مي آيد .

·         عضلات ضعيف ، سفت و نامتعادل نه فقط باعث اختلالاتي مي شوند  بلکه در آينده مشکلات بيشتري نيز ايجاد خواهند کرد .

·         توجه بيش از حد به يک گروه عضلاني منجر به نقصان در ساير گروهها خواهد شد .

·         وقتي يک قسمت از پا بيش از قسمت هاي ديگر تقويت شود مي تواند باعث کشيده شدن لگن و ران و خارج شدن از حالت تقارن طبيعي گشته که اين مسئله منجر به اختلال در ثبات و در نتيجه درد کمر ، ران ، زانو و مچ پا مي شود .

·         اکثريت افرادي که در حال درمان دردزانو و کمر هستند ، در حقيقت بيشتر نيازمند تقويت متعادل عضلات مي باشند .

·         سفتي هامسترينگ ها در بسياري از افراد از جمله دونده ها ديده مي شود و انقباض مکرر و عدم کشش عضلات مي تواند منجر به کاهش محدوده حرکتي آنها شود .

·         کشش عضلاني ، يک قسمت مهمي از ايجاد تعادل مي باشد .

·         تعداد زيادي از افرادي که دچار صدمه مي شوند ، علت عمده در عدم وجود يک کوشش آگاهانه در جهت کشيدن عضلات مي باشد . مثلاً اين افراد بعد از ۵۰ دقيقه فعاليت ۲ دقيقه به عضلات خود کشش مي دهند .

·         تعدادي از ورزش هاي ران و باسن به شرح ذيل مي باشد . البته اين ليست در بردارنده تمام ورزش ها نيست بلکه فقط تعدادي از اين ورزش ها انتخاب شده است .

·         روش صحيح ، ترکيبي از تقويت عضلات و تغيير رژيم غذائي مي باشد .

·         جاذبه ، بافت همبند ، سن و ژنتيک همگي در شکل عضلات باسن و ران تأثير گذارند اما اين عوامل نبايد باعث عدم فعاليت ما شوند .

 

«  ورزش پاها و باسن  »

افراد مبتدي براي انجام هر ورزش ابتدا بايد با يک ست ۱۵-۱۰ بار شروع کرده و در طول زمان آنرا به دو تا سه ست افزايش دهند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر