دانلود تحقیق درمورد رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني

دانلود تحقیق درمورد رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني

با دانلود تحقیق در مورد رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رابطه بين افت تحصيلي و سلامت رواني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

بدون ترديد تاكنون نظام آموزشي صد درصد به اهداف آموزشي خود نرسيده است . ولي موفق بودن هر نظام آموزشي به نزديكترشدن هرچه بيشترآن به اهداف تعيين شده بستگي دارد و بدين ترتيب هيچ نظام آموزشي را نيزنميتوان ناموفق  خواند بنابراين هرجا كه موفقيت نظام آموزشي عنوان مي‌‌شود ، منظور همان ميزان موفقيت آن نظام درنزديكترشدن هرچه بيشتربه اهداف از پيش تعيين شده است و به طريق اولي هرجا كه عدم موفقيت نظام آموزشي عنوان مي‌شود منظورهمان ميزان عدم موفقيت آن نظام در نزديكترشدن به اهداف است .

يكي از افقهاي بزرگ تعليم وتربيت هرنظام كه همه ساله به ميزان بسيارزيادي امكانات ، منابع واستعدادهاي بالقوه انساني واقتصادي را تلف مي‌كند و اثرات غيرقابل جبراني درابعاد فردي واجتماعي به جاي مي‌گذارد ، پديده افت تحصيلي است به همين دليل است كه يكي ازملاكهاي عدم موفقيت هر نظام آموزشي را ميزان « افت تحصيلي » درآن مي‌دانند .

ازموارديكه دراين مقاله به آن پرداخته شده ودرافت تحصيلي تاثير مستقيم دارد نخست عدم برنامه‌ريزي صحيح  و كافي در امر تعليم و تربيت است و ديگر دقت  درامور رواني كودك و ملاحظه و بررسي ويژگي‌هاي روحي اوست . امروزه مساله افت تحصيلي گريبانگير كليه نظام آموزشي است. و به لحاظ ارتباطي كه اساساً جريان تعليم و تربيت با ديگر نهادهاي اجتماعي ، فرهنگي و سياسي دارد ، افت تحصيلي نيز در ابعاد مختلف مورد بررسي و مطالعه پژوهشگران قرار مي‌گيرد ، امروزه بدون شك توجه بيشتر به امر تعليم و تربيت ، مهمترين عامل پيشرفت فرهنگي ، اجتماعي و اقتصادي جامعه است . تعليم و تربيت عهده‌دار ايجاد زمينه‌يابي جهت تسهيل و توسعه استعدادها و توانايي‌هاي فردي است . به اين جهت است كه بيشتر جوامع در تبيين هدفها و روشهاي آموزشي مساعي خود را بكار مي‌برند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر