دانلود تحقیق درمورد استانداردهای حسابرسی

دانلود تحقیق درمورد استانداردهای حسابرسی

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد استانداردهای حسابرسی

با دانلود تحقیق در مورد استانداردهای حسابرسی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استانداردهای حسابرسی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استانداردهای حسابرسی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد استانداردهای حسابرسی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

ریشه انگیزش، نیازهای انسان است. وقتی نیازهای کارمند در محیط مشخص شد، بصورت خواست ظاهر می شود و وقتی نیاز به خواست تبدیل شد ایجاد انگیزش می کند. در اینجاست که هر مدیر می تواند با برآوردن خواسته های منطقی کارمند خود انگیزه لازم برای کار افراد با میل و رغبت کامل و ارضاء خاطر آنها را فراهم آورد. در واقع با شناسایی راههای هماهنگ ساختن نیازهای افراد با هدفهای سازمان به نحوی که نیازهای پرسنل تا حد امکان برآورده شده و هدفهای سازمان نیز تأمین شود به کشف عواملی که موجب می شود افراد با میل حداکثر نیروی فکری و جسمی خود را در راه هدفهای سازمان بکار انداخته و هدف سازمان را هدف خود بشمار آورند دست می یابد.

بدیهی است که این روش حداکثر بازده کاری را نیز دربر خواهد داشت.

باید در نظر داشت که تعمیم هریک از تئوریها و نظریه های ابراز شده در این مورد به تمام افراد مسلماً خطاست و یک مدیر مطلع باید هر فرد را با احساسات، نیازها و طرز تفکر خاص خودش شناخته و با در نظر گرفتن تفاوتهای موجود بین افراد رفتار تفاوتی مناسب با هر فرد در پیش گیرد.

همچنین نباید از خاطر برد که تحقیق درباره انگیزش و روحیه کارکنان مطلبی نیست که برای یکبار بعمل آید و انتظار داشته باشیم که کلیه مسائل و مشکلات یکباره حل و فصل گردد بلکه مطالعه در روحیه کارکنان سازمانها امریست مانند ممیزی و حسابرسی که باید بطور مستمر مورد توجه مدیریت واقع شود. مدیران باید نبض روحیه افراد را در دست داشته و تغییرات حاصله در سطح و میزان آن را زود دریافته و علاج نماید و این انکار یکی از حساسترین امور مربوط به یک مدیر می باشد.


فصل اول

بیان مسئله

چه رابطه ای بین روحیه کارکنان و سطح کارایی سازمانی آنها وجود دارد؟

علیرغم مطالعات بسیار و ارائه نظریه های بی شمار در مورد روحیه و کارایی انسان متأسفانه هنوز بهره گیری نادرست از سیاست های انگیزشی و عدم وقوف به ارتباط بین روحیه با کارایی فرد سبب می شود اکثر کارکنان بخصوص در بخش عمومی نیازها و خواست های خود را سرکوب شده انگاشته و از روحیه ای ضعیف برخوردار باشند که با پرخاشگری و یا خمودگی و سستی آن را از خود بروز می دهند و این متأسفانه ادارات را از انبوهی کارکنان بی علاقه که هیچگونه تعلق خاطر و دلبستگی به سازمان و کار خود نداشته و فقط از روی اجبار تن به کار می دهند پر می سازد و مسلماً نتیجه کار این افراد نیز پایین و یا حداقل دارای کیفیتی نامطلوب خواهد بود.

بروز چنین مشکلاتی که روزمره در تمام مسائل با آن مواجه هستیم، مشاهده بی علاقه گی ها، کم کاری ها، بی تفاوتی ها، عدم اشتیاق به شرکت و قبول مسئولیت بیشتر و غیره بخصوص داشتن روحیه ای منفی که حاک یاز اجبار به کار افراد می بود. محقق را بر آن می دارد تا با انتصاب این مسئله بعنوان موضوع پژوهش امکان مطالعه بیشتر در این مورد را یابد، و ارتباط بین دو عامل روحیه و کارایی (با تأکید بر فرهنگ و موقعیت جامعه) پیدا کند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر