دانلود تحقیق درمورد سرطان يا معماي قرنهاي زندگي بشر

دانلود تحقیق درمورد سرطان يا معماي قرنهاي زندگي بشر

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد سرطان يا معماي قرنهاي زندگي بشر

با دانلود تحقیق در مورد سرطان يا معماي قرنهاي زندگي بشر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سرطان يا معماي قرنهاي زندگي بشر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سرطان يا معماي قرنهاي زندگي بشر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سرطان يا معماي قرنهاي زندگي بشر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

سرطان چيست؟ از كجا به وجود مي آيد؟ براي جلوگيري و درمان آن چه بايد كرد؟

سرطان از بيماريهائي است كه روز به روز عده ي بيشتري از ابناء بشر در چنگال هاي وحشتناك و دردانگيز آن جا ميسپارند. با اين هم توسعه و وسايل و مكاشفات و كشف هم نوع ميكروبها و دامنه وسيع امروزي در علم پزشكي هنوز موفق به يافتن را درمان قطعي انواع اين بيماري نشده اند و هم چنين اطلاعات مردم هم در اين باره نيز بسيار محدود و اندك است. اخيرا يكي از مجلات معتبر امريكائي سوالاتي درباره سرطان طرح كرد و براي دريافت جواب نزديكتر«هارولدوبل» معاون اول قسمت تحقيقات پزشكي انجمن سرطان امريكا و دكتر«جان هلر» مدير كل موسسه ملي سرطان آمريكا و دكتر«ردوين» استاد جراحي در دانشكده پزشكي دانشگاه پنسيلوانيا فرستاد كه اينجا متن اين سوالات و جوابهاي آنرا ملاحظه ميكنيد.

س) سرطان چيست و چه چيز باعث آن ميشود؟

ج) دكتر«رودز» سرطان مجموعه بيماريهائي است كه بر اثر رشد و نمو غير طبيعي سلولها بوجود ميآيند سلولهاي بدن دائم در حال رشد و نمو هستند و سلولهاي نو و تازه بطور طبيعي جاي سلولهاي فرسوده و از بين رفته را مي گيرند، اما بعضي وقتها يك قسمت از سلولهاي بدن بدون اينكه جاي سلولهاي فرسوده و از بين رفته را بگيرند رشد و نمو ميكند و به ميزاني كه از حساب خارج است تقسيم مي شوند، در نتيجه وضعي در بدن بوجود مي آورند كه ما آنرا سرطان مي ناميم فعلا دانش پزشكي موفق به يافتن جواب قطعي براي اين سوال نشده است كه چرا سلولهاي بدن بطور غيرمستقيم و غيرطبيعي رشد و نمو ميكنند و سرطان بوجود مي آورند بعضي از پزشكان معتقدند كه سرطان از ويروسي كه بشر هنوز موفق به شناختن آن نشده بوجود مي آيد و دليل ايشان آنستكه غدد سرطاني كه در برخي از حيوانات ديده شده ويروس مخصوصي داشته است، اما آنچه مسلم است اينستكه هنوز عامل مولد سرطان كشف نشده و بشر نتوانسته است كه از اين راز پرده برگيرد.

س) چرا سرطان باعث مرگ ميشود؟

ج) دكتر، ردوين، سرطان معمولا بچند طريق در كار تغذيه نقصان پديد مي آورد و منجر به مرگ ميشود بعبارت ديگر وجود سرطان باعث ميشود كه غذاي مصرفي تكافوي احتياجات روز افزون سلولهاي طبيعي و غيرطبيعي را كه مرتب در حال رشد و نمو هستند نكند و قواي فعاله بدن را از كار بيندازد، بعضي وقتها سرطان در كار دستگاه گوارش اختلال پديد مي آورد و ايجاد بي اشتهائي و دل بهم خوردگي و استفراغ مي كند و در نتيجه بيمار مبتلا به سرطان وزن و قدرت جسماني خود را از دست مي دهد و مستعد براي استقبال از مرگ ميشود. در مواردي نيز سرطان پنجه هاي خود را بدرون ديواره شريانها فرو ميبرد و ايجاد خونريزي دروني ميكند. گاهي ممكن است كه پنجه هاي خود را به مغز قلب و كليه و يا ريه ها بيفكند و اين اعضاء حساس بدن را از كار بيندازد اگر در اثر رشد و نمو غير طبيعي سلولها و نفوذ ريشه هاي سرطاني در شريانها و مغز و كليه و قلب و ريه كار بمرگ ميانجامد بيمار بقدري ضعيف و نحيف خواهد شد كه در برابر دردهاي شديد سرطان دامن تحمل از كف خواهد داد و جان تسليم جان آفرين خواهد كرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر