دانلود تحقیق درمورد ققنوس

دانلود تحقیق درمورد ققنوس

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد ققنوس

با دانلود تحقیق در مورد ققنوس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ققنوس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ققنوس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ققنوس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

مسابقات اتومبيلراني است . رقابت سنگين و فشرده است . عده اي دختر و پسر جوان يكي از رانندگان رالي را كه پيشتاز است به شدت تشويق مي كنند . پيام هم با شيطنت هاي مخصوص به خود راه را به رقيب سر سختش مي بندد و او را در آخرين دور از پيست خارج مي كند . ناصر ، پدر پيام كه طراح موتورهاي مسابقه اي است و مربي اوست با اضطراب زيادي مسابقه را دنبال مي كند .

در ميان جمعيت ، زني ميانسال نيز ، با دوربين لحظه به لحظه پيام را تحت نظر دارد . بالاخره پيام اول مي شود . كاپ و مدال طلاي مسابقات را از آن خود مي كند . طرفدارانش كه همگي از همكلاسي ها و هم دانشكده اي هاي او هستند ، محل اهداء جوايز را از شور و هياهو پر مي كنند . زن مرموز هم كه آسا نام دارد ، خوشحال از پيروزي پيام ، بدون جلب توجه ، محل مسابقه را ترك مي كند .

پيام با پدرش ناصر و نامزدش نغمه كه جزو هم دانشكده اي هايش است عكس يادگاري مي گيرد .

شب هنگام است . در يك پانسيون دانشجويي ، در نهايت احتياط محفلي برپاست . كامبيز ، سر گروه يك شبكه غير قانوني ( همانند گلدكوئيست ) در حال جذب زيرشاخه هاي فعال است .

او سكه هاي طلايي با نقش پرندة ققنوس را به ساير نفرات كه تقريبا همگي دانشجو هستند نشان مي دهد پززنتة او با عكس ها تصاوير و توصيفاتش از در امد غير قابل تصوير بازاريابي شبكه اي و از روش هاي كلكسيوني آنچه فروخته مي شود ، همه را جذب خود كرده است .

كامبيز با مهارت تمام ، به سئوالات آنها پاسخ مي دهد . پيام هم كه جز و جمع است تقريبا قانع شده است كه جزو زير شاخه هاي كامبيز باشد . او روياي شركت در مسابقات رالي بين المللي و قهرماني جهان را دارد . فكر مي كند كه اين مسير مي تواند منابع مالي اولية او براي سفر و تدارك ماشين را فراهم آورد .

در پايان جلسه ، پيام خود را به نغمه مي رساند . نغمه كه از دير كردن پيام شاكي است به خاطر ذوق و شوق او كوتاه مي آيد . خانوادة نغمه كه به شدت ديسيپلين دار هستند از دير آمدن پيام مي رنجند .

انها از طبقة سرمايه دار و روشنفكر جامعه اند و دل خوشي از انتخاب دخترشان ندارند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر