دانلود تحقیق درمورد مديريت خريد و انبارداري

دانلود تحقیق درمورد مديريت خريد و انبارداري

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مديريت خريد و انبارداري

با دانلود تحقیق در مورد مديريت خريد و انبارداري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مديريت خريد و انبارداري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مديريت خريد و انبارداري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مديريت خريد و انبارداري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

مديران در سازمان در پي آن هستند كه با حداقل امكانات، حداكثر استفاده و مطلوبيت را از آن سازمان خود نمايند. يكي از ابعاد بسيار مهم يك سازمان در حال حاضر شيوه بكارگيري از دارائيهاي موسسه است و همچنين مي‎دانيم كه قسمت عمده‎اي از دارائيهاي موسسات در موجوديهاي انبار آن نهفته و انباشته شده است و مديريتهاي مالي، تداركات و انبار در پي آن هستند تا بهترين تركيبي كه متضمن حداكثر سود يا حداقل هزينه براي موسسه باشد را معين بنمايند.

سازمانها به علت عدم دسترسي به اطلاعات درست و به موقع از ميزان و نوع موجودي‎هاي انبار قادر به تهيه و تدارك مايحتاج با صرفه كامل نيستند و آنگاه دچار مشكلاتي در اين زمينه خواهند شد. و در جستجوي متخصصان انبارداري نيز غالباً به افراد بدون آمادگي و معلومات برخورد مي‎نمايند و چون تكامل در اين زمينه بدون كاربرد روشهاي نوين و فنون پيشرفته علمي نخواهد بود لزوم اين افراد مطلع و حرفه‎اي هر چه بيشتر از پيش مشهود مي‎شود.

برگزاري دوره‎هاي ضمن خدمت براي كاركنان يكي از اصولي‎ترين فعاليتهايي است كه براي بالا بردن بهره وري در سازمانها صورت مي‎گيرد.

 

دفتر مطالعات و آموزش نيروي انساني


هدفهاي دوره :

از فراگيران انتظارميرود پس از طي دوره:

-   وظايف مربوط به حسابداري انبار، انبارداري و مأمور خريد را بدانند.

-   جايگاه حسابداري در سازمان را بدانند.

-   فعاليتهاي مالي مربوط به انبارداري و خريد را از هم باز شناسند و بتوانند در دفاتر ثبت نمايند .

-   اطلاعات لازم در مورد سياست خريد و اتخاذ قيمتها را كسب نمايند و در كار خود بكار بندند.

-   با مقررات و آئين نامه‎هاي خريد و انباداراي در دانشگاه آزاداسلامي آشنا شوند.


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر