دانلود تحقیق درمورد اكتشافات مهم رياضي

دانلود تحقیق درمورد اكتشافات مهم رياضي

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد اكتشافات مهم رياضي

با دانلود تحقیق در مورد اكتشافات مهم رياضي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اكتشافات مهم رياضي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اكتشافات مهم رياضي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اكتشافات مهم رياضي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

اوگستين گوشي رياضي دان بزرگ فرانسوي از كودكي مانند گائوس استعدادي فراوان داشت اما سخت پابند مذهب بود به كشفيات فراواني در رياضيات نايل گشت تئوري توابعي را كه يك متغير موهوم دارند بيان كرد اكتشافاتي بس بزرگ مي باشد كوشي از سال  به بعد مرتباً با اكتشافات حيرت انگيزي موفق شد كه آنها را براي آكادمي علوم مي فرستاد تا جايي كه چاپ كنند .

گزارش هاي آكادمي او به وحشت زيرا مقالات گوشي بي نهايت زياد بود و كوشي مي خواست مجله اي منتشر سازد كه همه ي مقالات خود را در آن درج نمايد دو نوجوان نابغه يكي به نام هاي منريك آبل نروژي و ديگري او اويست گالوآ فرانسوي بود كه با اكتشافات خود در رياضيات تحولي عميق به وجود آورد .

آبل در خانواده اي فقير پرورش يافت از كودكي به نبوغش در رياضي درخشيد در آغاز جواني به برلن آنگاه به پاريس آمد و هر چه كوشيد كه به قلل رفيع آن روز علم مثل گائوس پو آسون كوشي پيدا كند برايش كند ميسر نشده اما سر انجام توانست يادداشتهايي را كه حاوي اكتشافات مهم خود بود كه به گوشي آن يادداشتها را گم كرد بيچاره آبل به نروژ بازگشت و در نوميدي و فقر در 26 سالگي چشم از جهان فروبست .

چندب بعد كوشي يادداشت هاي آبل را پيدا كرد و آن را به آكادمي علوم فرانسوي برد و جايزه‌اي بزرگ نصيب اكتشافات آبل و شارل گوستاوژاكوبي هلندي شهر نيز به چند اكتشاف بزرگ نايل گشته بود . گالوآنيز از كودكي نابعه اي بي همتا بود ولي توانست مطالعات و اكتشافات متفرق دانشمندان را رياضي را بصورت منظمي درآورد و با اكتشاف متعدد و غني خود بر قروت دانش رياضي بيفزائيد ، گالوآنيز اكتشافات خود را نزد گوشي در آورد كه باز مانند يادداشتهاي آبل گم شد و گالوآ نيز سخت ناراخت بود تا اينكه بزودي در بستر مرگ فرو افتاد زيرا در سن 20 سالگي در دوگلي شركت كرد و گلوله اي در بدنش فرو رفت و شب آخرين دوره‌ي زندگي اش تمام اكتشافات خود را به صورت خلاصه در حالي كه از درد به خود مي پيچيد نوشت و به صورت وصيت نامه  براي جهانيان بارث باقي گذاشت اين ميراث علمي را در شب برشته تحرير درآمد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر