دانلود تحقیق درمورد التهاب ریوی

دانلود تحقیق درمورد التهاب ریوی

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد التهاب ریوی

با دانلود تحقیق در مورد التهاب ریوی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق التهاب ریوی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق التهاب ریوی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد التهاب ریوی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

در این بخش وضعیت بدن بیماران با بیماری التهاب بافت ریه بررسی می شود . در ابتدای این مطالعات ما توصیه می کنیم متدهایی را که می توانند برای شناسایی وضعیت بدن کودکان . جوانان و سالمندان با این بیماری مورد استفاده قرار گیرند شناسایی کنید .

تعریف التهاب های ریوی

التهاب ریوی ( CF ) یک نقص عضو ژنتیکی است که بر روی سیستم های گوارشی و تنفسی تاثیر می گذارد. این بیماری معمولاً بوسیله COPO ترشح کم لوزالمعده و غیر طبیعی بودن سطح الکترولیز در عرق بدن مشخص می شود.

CF اغلب در بین مردمان آسیایی معمول است و 70% بیماران CF را کودکان و جوانان شامل می شوند.

تأثیر CF بر وضعیت بدن :

بطور نمونه کودکان و جوانان با CF دچار سوء تغذیه و کند شدن رشد می شوند و همچنین شروع سن بلوغ در آنها به تعویق می افتد و نیز دارای یک ظرفیت محدود برای فعالیت های فیزیکی و تمرینات ورزشی می شوند. با در نظر گرفتن سن و جنس و کنترل سلامتی، کودکان با CF کوتاهتر بوده و دچار کاهش وزن و DB بیشتر ( کمتر ار درصد BF ) اختلاف DB برای پسران با CF بطور قابل ملاحظه ای پیشتر از دختران همین رنج بود. ( جانسون -1988 ).  همچنین برای مقایسه میزان سلامت کودکان و نوزادان متوسط و نوزادان چاق و یا همه نوزادان استحکام استخوان کودکان و جوانان CF بین 20% تا 18 % می باشد. کمبود استحکام و تراکم استخوان در یک بیماری سخت و یا در حالت طبیعی آشکار می شود. ( هندرسون و مدسین 1999 ) در کل کم شدن تراکم استخوان با ترفیع سرعت شکستگی در جوانان با CF ، ارتباط دارد ( هندرسون و اسکتر 1994 ) طب بالینی باید وضعیت جسم بیماران را برای بقاء رشد طبیعی در کودکان CF تشخیص دهد و CF را کنترل کند.

تشخیص وضعیت جسم بیماران CF

در بررسی بچه ها و جوانان بالغ با بیماران CF روشهای ایزوتوپ رقیق شده و اندازه گیری TBW و یا DXA یک نوع معمول اندازه گیری وضعیت جسم مورد نظر و پیدا کردن روش معادله اند.  این نتایج در یک برآورد حدود BF درصد است ( رینوی بای 1990 )

البته ترازوی هیدروستاتیکی نیز روش مناسبی برای مطالعه و تشخیص وضعیت جسم بیماران CF است دومین بررسی به ارزیابی دقت پیش بینی اسلاگتر در سال 1988 می پردازد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر