دانلود تحقیق درمورد ترفندهای ویندوز ویستا

دانلود تحقیق درمورد ترفندهای ویندوز ویستا

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ترفندهای ویندوز ویستا

با دانلود تحقیق در مورد ترفندهای ویندوز ویستا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ترفندهای ویندوز ویستا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ترفندهای ویندوز ویستا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ترفندهای ویندوز ویستا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

نمایش خودکار اعمال پیش فرض

می توانید ویندوز ویستا را به گونه ای سازید که هر زمان نوع خاصی از رسانه ( از قبیل CD های صوتی ) را در سیستم قرار دادید ، عمل خاصی را انجام دهد .

هنگامی که شما برخی از انواع رسانه را در سیستم خود قرار می دهید ، غالبا کادر محاوره ای باز می شود که لیستی از عملیاتی را که می توانید بر روی آن رسانه انجام دهید ، نمایش می دهد . به عنوان مثال ، اگر یک CD صوتی را وارد سیستم کنید ، می توانید انتخاب کنید که CD را در Windows Media Player پخش کنید ، و به همین ترتیب . این فرآیند ، Autoplay نامیده می شود و برای انواع رسانه های زیر مورد استفاده قرار می گیرد :

CD های صوتی ، فیلم های DVD ، CD ها و DVD های صوتی پیشرفته ، نرم افزارها و بازی ها ، تصاویر ،  فیلم های HD DVD ، DVD های صوتی و CD های Super Video .

اگر همیشه یک عمل را برای نوع خاصی از رسانه انجام می دهید ، می توانید کاری کنید که کادر Autoplay ظاهر نشود و خود ویندوز ویستا آن عمل خاص را به صورت خودکار انجام دهد .

بدین منظور مراحل زیر را انجام دهید :

1-   روی Start و سپس Control Panel کلیک کنید .

2-   روی Hardware and Sound کلیک کنید .

3-   روی گزینه Auto play کلیک کنید .

برای انتخاب رسانه مورد نظر خود که قصد پیکربندی آن را دارید ، روی فلش رو به پایین کلیک کرده و سپس عملیات پیش فرضی که قصد دارید ویندوز ویستا ، به هنگام قرار دادن رسانه در سیستم انجام دهد را انتخاب کنید .

این مرحله را برای تمامی رسانه هایی که مایل به پیکر بندی آنها هستید ، انجام دهید .

4-   روی Save کلیک کنید .

5-   روی کادر Close کلیک کنید تا پنجره Control Panel بسته شود . پس از انجام این کار ، ویندوز ویستا فرمان های پیش فرض را به هنگام قرار دادن رسانه پیکربندی شده در سیستم ، انجام می دهد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر