دانلود تحقیق درمورد تفاوت YAHOO و GOOGLE

دانلود تحقیق درمورد تفاوت YAHOO و GOOGLE

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد تفاوت YAHOO و GOOGLE

با دانلود تحقیق در مورد تفاوت YAHOO و GOOGLE در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تفاوت YAHOO و GOOGLE را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تفاوت YAHOO و GOOGLE ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تفاوت YAHOO و GOOGLE

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

تفاوت پست الکترونیک Yahoo و GMail

 

تفاوت بین پست الکترونیک yahoo وgmail

به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، از خبرگزاري سلام، کارشناسان اين موسسه معتقدند که تغيير آدرسهاي ايميل، فرايندي وقت گير و ملال آور است و باعث مي شود که مکاتبه کنندگان با يک فرد هم گيج و سردرگم شوند. اين موسسه همچنين به شرکتهاي ارائه دهنده خدمات ايميل پيشنهاد مي کند که ظرفيت فضاي سرويسهاي پستي خود را به ويژه در مورد کاربران خانگي و صاحبان مشاغل کوچک ارتقاء دهند، چون در غير اينصورت نمي توان مانع تغيير آدرسهاي پستي افراد شد.

 

کارشناسان اين موسسه همچنين معتقدند که با افزايش فضاي پست الکترونيک سرويسهاي رايگان ايميل مي توان انتظار داشت که اين وسيله ارتباطي محبوبيت بيشتري نسبت به سرويسهاي ارسالي پيام يا مسنجر کسب کنند. محققان RadiCati براين باورند که Gmail يک تهديد جدي براي سرويسهاي رايگان پست الکترونيک است، زيرا از ابزار جستجوي خلاقانه اي برخوردار بوده و فضاي آن نيز 1000 مگابايت است. البته اين موسسه همچنين معتقد است که ياهو به سرعت به چالشهاي ايجاد شده از سوي گوگل پاسخ داده و ظرفيت سرويس پستي خود را به سرعت به 100مگابايت رسانده است. با توجه به اينکه Gmail هنوز در مرحله آزمايشي يا بتا به سر برده و تمامي افراد نمي توانند از آن بهره ببرند، ياهو موفق شده با سرعت عمل خود مانع از مهاجرت کابران خود به Gmail شود. کارشناسان RadiCatiهمچنين معتقدند از آنجا که حجم فضاي پستي ديگر عامل مهمي براي تعيين سرويس پستي از سوي کاربران وب محسوب نمي شود، شرکت هاي ارائه دهنده خدمات ايميل به ايجاد قابليتهاي ديگري در سرويسهاي خود بپردازند. قابليت هايي که عبارتند از: افزايش کارآيي خدمات پست الکترونيک، بالابردن سرعت آن و ديگر خدمات جانبي خلاقانه مانند جستجو در نامه ها که توجه کاربران را به خود جلب کند. بر طبق همين گزارش سرويس پستي ياهو، پس از تغييرات جديدي داراي قابليتهايي است که آن را در رتبه اي بالاتر از Gmail قرار مي دهد. اين قابليت ها عبارتند از مديريت آدرسهاي پستي و يک تقويم بر اي هماهنگ کردن برنامه هاي خود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر