دانلود تحقیق درمورد زمين شناسي

دانلود تحقیق درمورد زمين شناسي

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد زمين شناسي

با دانلود تحقیق در مورد زمين شناسي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زمين شناسي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زمين شناسي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زمين شناسي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

ريشه لغوي

زمين شناسي يا ژئولوژي (Geology) از لغت يوناني Geo به معني "زمين" و Logos به معني "علم" يا "منطق" گرفته شده است. به عبارت ديگر زمين شناسي علم مطالعه زمين مي‌باشد.

ديد کلي

زمين شناسي علمي است که درباره پيدايش زمين ، تشکيلات ، ساختمان و مواد تشکيل دهنده زمين ، کوهها ، دشت‌ها و اقيانوس و همچنين تاريخ پيدايش جانداران و تسلسل وقايع فيزيکي در زمين و بالاخره تحولاتي که در زمين صورت گرفته و مي‌گيرد بحث مي‌نمايد. زمين شناسي در نيم قرن اخير در جهان و در ربع قرن حاضر در ايران گسترش فراواني يافت. بسياري از نظريات سابق دگرگون شد و زمين شناس در بررسي سياره پرارزش خود به آگاهيهاي نوين دست يافت که پايه علوم زمين جديد را فراهم ساخت چون مانند همه رشته‌هاي تجربي کار زمين شناسي بر اساس مشاهده و تغيير است لذا هر قدر امکان مشاهده مستقيم و غير مستقيم ما ، از راه‌هاي ژئوفيزيک ، ژئوشيمي ، ماهواره‌ها و الکترونيک افزايش يابد، طبعا آگاهي‌هاي ما هم از جهان و از گذشته کره زمين عميق‌تر مي‌گردد.

تصویر

تاريخچه ، سير تحولي و رشد

·         مدارک و اسناد حاکي از آن است که حدود 4500 سال قبل از ميلاد ، انسان موفق به استخراج مس شد، حدود 2800 سال پيش از ميلاد آلياژ مفرغ بوسيله ايرانيان شناخته شد. در سالهاي 1600 تا 1300 پيش از ميلاد استفاده از آهن معمول گرديد. قديمي‌ترين


6,000 تومان