دانلود تحقیق درمورد سفلیس

دانلود تحقیق درمورد سفلیس

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد سفلیس

با دانلود تحقیق در مورد سفلیس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سفلیس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سفلیس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سفلیس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

سفلیس چیست ؟

         سفلیس یک بیماری منتقله از طریق جنسی است که مسئول اپیدمی های خطرناک
می باشد. علت آن یک باکتری به نام تریپونماپالیدوم است. میزان سفلیس اولیه و ثانویه در ایالات متحده آمریکا از سال 1990 تا 2000 میلادی به میزان 2/89 درصد کاهش یافته است. اگر چه میزان عفونت از 5979 مورد در سال 2000 به 6103 در سال 2001 افزایش یافت است. مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در نوامبر 2002 اعلام کرد این اولین افزایش از سال 1990 به بعد می باشد.


         نگرانی روز افزون در این مورد است که سفلیس احتمال انتقال ( ایدز ) را 5-3 برابر افزایش می دهد.


سفلیس چگونه منتقل می شود ؟       

         باکتری سفلیس بسیار شکننده است و عفونت اغلب از طریق تماس جنسی با فرد آلوده منتقل می شود. باکتری از طریق زخم های اولیه که فرد آلوده به پوست، غشاء مخاطی نواحی تناسلی، دهان یا مقعد شریک جنسی غیرآلوده منتقل می گردد. همچنین از طریق پوست گسسته سایر نواحی بدن نیز منتشر می شود. به علاوه زنان باردار مبتلا به سفلیس می توانند باکتری را به جنین خود منتقل نموده و نوزاد با مشکلات شدید مغزی و فیزیکی در نتیجه این عفونت، متولد گردد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر