دانلود تحقیق درمورد شهرستان رودسر

دانلود تحقیق درمورد شهرستان رودسر

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد شهرستان رودسر

با دانلود تحقیق در مورد شهرستان رودسر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شهرستان رودسر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شهرستان رودسر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شهرستان رودسر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

فهرست

فصل 1: آشنايي با شهرستان رودسر

شامل : تاريخ – جاذبه هاي گردشگري و تاريخي

تقاضا زيارتي و تاريخي و مذهبي – بناهاي مذهبي

گويش مردم اشكورات در غالب ترانه محلي

فصل 2 : جمعيت

جمعيت شهرستان رودسر در مقايسه با كل استان گيلان در غالب جداول

فصل 3: نيروي انساني

وضعيت نيروي انساني شهرستان رودسر در مقايسه با كل استان گيلان در غالب جداول

ضمائم :

تصاويري از مناطق اشكورات


فصل 2

 

جمعيت

براي تهيه و تنظيم امارهاي اين فصل از نتايج سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال 1375 سرشماريهاي قبل و نتايج امارگيري جاري جمعيت سال 1370 استفاده شده است . همچنين آمار مربوط به وقايع حياتي ( تولد ، وفات ، ازدواج و طلاق) كه توسط ادراه كل ثبت احوال ثبت مي شود ، مورد استفاده قرار گرفته است.

 

تعاريف و مفاهيم به كار رفته در اين فصل به شرح زير است :

خانوار :

از چند نفر تشكيل مي شود كه با هم در يك اقامتگاه زندگي مي كنند ، با يكديگر همخرج هستند و معمولا با هم غذا مي خورند . فردي كه به تنهايي زندگي مي كند نيز، خانوار تلقي مي شود .

 

خانوار معمولي :

خانوار با تعريف فوق ، اكثر افراد كشور را در بر مي گيرد و به همين دليل ، اين گونه خانوارها «خانوار معمولي» نيز ناميده مي شوند .

خانوار معمولي ساكن :

خانواري كه در اقامتگاه ثابت سكونت دارد ، خانوار معمولي ساكن ناميده مي شود .

 

خانوار معمولي غير ساكن :

خانواري كه در زمان سرشماري در اقامتگاه ثابتي سكونت ندارد خانوار معمولي غير ساكن ناميده يم شود اين دسته از خانوارها سه گروه زير را در بر مي گيرد :

1-                       خانوارهايي كه در زمان سرشماري در كوچ به سر مي برند و يا درخارج شهرها و اباديها در زير چادر زندگي مي كنند .

2-                       خانوارهاي يكه در محل ثابتي زندگي نمي كنند و به طور مداوم محل زندگي خود را تغيير مي دهند مانند كوليها.

3-                       خانوارهايي كه محل زندگي مشخصي ندارند و شبها معمولا در پاركها ، خرابه ها ، زير پلها و ... بيتوته مي كنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر