دانلود تحقیق درمورد ماتریس

دانلود تحقیق درمورد ماتریس

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد ماتریس

با دانلود تحقیق در مورد ماتریس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ماتریس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ماتریس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ماتریس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

نمایش یک ماتریس با n ستون و m سطر

به یک جدول چهارگوشه از اعداد، ماتریس گفته می‌شود، به طوری که می‌توان گفت، هر ستون و یا هر سطر یک ماتریس، یک بردار را تشکیل می‌دهد. در جبر خطی می‌توان اثبات کرد که هر نگاشت خطیِ از فضای {\mathbb{R}^n}به فضای {\mathbb{R}^m}، هم ارز (isomorph) با یک ماتریس m\times n(m سطر و n ستون) می‌باشد . ماتریس‌ها کاربرد فراوانی در جبر خطی دارند، از جمله در انتقال‌های خطی و یا در حل دستگاه معادلات خطی. ماتریس‌ها می‌توانند، جمع، تفریق و یا حتی ضرب با قوانین خودشان بشوند. اگر، دترمینان یک ماتریس مربعی (یعنی با تعداد ستون‌ها و سطرهای برابر) مخالف صفر باشد، آنگاه آن ماتریس معکوس‌پذیر نیز است.

این نوشتار در زمینهٔ ریاضیات خُرد است. با گسترش آن به ویکی‌پدیا کمک کنید.

·         Alan Tucker, 1988 : A Unified Introduction to Linear Algebra: Models, Methods and Theory , Macmillan Pub Co . ISBN 0024215805

 

در ریاضیات ماتریس عبارت است یک جدول مستطیلی از اعداد و یا به صورت ساخت یافته‌تر: ماتریس مجموعه‌ای از اشیای هم نوع است که به تعدادی گروه با اعضای یکسان تقسیم بندی شده است. ماتریسها ریاضیات مناسبی برای ثبت و ذخیره داده‌هایی هستند که مقادیر آنها به دو کمیت بستگی دارد. از این جهت چون در اکثر علوم با چنین داده‌هایی روبرو می‌شویم. بنابراین کاربرد وسیع ماتریسها در اکثر شاخه‌های علوم مهندسی می‌شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر