دانلود تحقیق درمورد شيوه هاي مقابله با درد كمر و پا و ستون فقرات

دانلود تحقیق درمورد شيوه هاي مقابله با درد كمر و پا و ستون فقرات

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد شيوه هاي مقابله با درد كمر و پا و ستون فقرات

با دانلود تحقیق در مورد شيوه هاي مقابله با درد كمر و پا و ستون فقرات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شيوه هاي مقابله با درد كمر و پا و ستون فقرات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شيوه هاي مقابله با درد كمر و پا و ستون فقرات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شيوه هاي مقابله با درد كمر و پا و ستون فقرات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:47 صفحه

قسمتی از فایل:

فهرست:

دردهای عضلانی بدون تشخیص

آرتروز 

کمردرد 

بررسی درمان های کمردرد از نظر پزشکی مبتنی بر شواهد

مانيپولاسيون: هنردرمان دردهای ستون فقرات با دست

لغزندگی مهره ها (اسپوندیلولیزی- اسپوندیلولیستزی) چیست؟

 درد گردنی (گردن درد)  

 ورزشهای کمردرد و گردن درد (فیزیوتراپی در دردهای ستون فقرات)

 دردهای ناحیه شانه

 آرنج تنیس بازان (اپی کندیلیت خارجی)

  سندرم تونل مچ دستی

 پیچ خوردگی مچ پا

 فیبرومیالژی

 

 

 

دردهای عضلانی بدون تشخیص

 

     همه روزه بیماران زیادی به علت دردهای عضلانی به پزشک مراجعه می کنند. طبق تحقیقات موجود، اگر به طب کلاسیک و سنتی بسنده کنیم  فقط در سی درصد از این بیماران به تشخیص می رسیم وقسمت عمده آنها، یعنی هفتاد درصد، بدون تشخیص باقی می مانند.

 

 این بیماران بدون تشخیص دچار مشکلات زیادی می شوند. برخی از آنان با نگرانی از بیماری های خطرناک (مانند سرطان، ام اس و ...) به پزشکان متعددی مراجعه می کنند و هزینه فراوانی جهت ویزیت و تست های تکمیلی می پردازند، معمولا نتیجه این تست های تکمیلی نرمال یا در حد نرمال است و فقط نگرانی بیمار را افزایش می دهند.

برای برخی از این بیماران،  تشخیص ناراحتی اعصاب مطرح می شود که مشکلات جدیدی را به وجود  می آورد.

 سئوالی که در اینجا مطرح می شود این است که: واقعا تشخیص این بیماری چیست؟ آیا می توان کاری برای آنان انجام داد؟ حدود 25 سال پیش، دو محقق به نامهای تراول و سیمون با تعریف نقطه ماشه ای و معرفی درد میوفاسیال، دریچه ای جدید به سوی تشخیص دردهای عضلانی گشودند.

  سندرم (بیماری) درد میوفاسیال

علایم بیماری: اغلب بیماران از درد موضعی که محدود به عضله یا مفصل خاصی نیست شکایت دارند. بسیاری ازاین بیماران دچار اختلالات حسی (مثلا کاهش حس، خواب رفتن دست وپا، سوزش)

هستند. در برخی از آنان کاهش قدرت عضلانی نیز دیده می شود، در این بیماران می توان یک نقطه دردناک به نام نقطه ماشه ای یافت،  با فشارروی این نقطه، درد در کل دست یا پا ایجاد می شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر