دانلود تحقیق درمورد نرم‌افزار Virtual pc

دانلود تحقیق درمورد نرم‌افزار Virtual pc

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد نرم‌افزار Virtual pc

با دانلود تحقیق در مورد نرم‌افزار Virtual pc در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نرم‌افزار Virtual pc را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نرم‌افزار Virtual pc ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نرم‌افزار Virtual pc

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:39 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه: کامپيوتر مجازي اصولاً به کامپيوتري گفته مي‌شود که سخت افزارهاي آن توسط نرم‌افزار شبيه‌سازي شده باشد. نرم‌افزارPC  Virtual محصول شرکت Microsoft مي‌باشد و نرم‌افزاري توانمند در زمينه، ساخت کامپيوتر مجازي مي‌باشد.

اين نرم‌افزار به شما امکان مي‌دهد تا هر تعداد کامپيوتر مجازي که مايليد بسازيد و آن‌ها را تک تک يا حتي با هم اجرا کنيد. آخرين نسخه اين نرم‌افزار در حال حاضر Virtual pc 2004 sp1 براي سيستم عاملWindows  مي‌باشد و خوشبختانه اين نرم افزار از جولاي 2006 توسط شرکت مايکروسافت به صورت رايگان ارائه مي‌شود و با مراجعه به آدرس http://www.microsoft.com/virtualpc نسخه Full اين نرم افزار را به صورت رايگان مي‌توانيد دانلود کنيد.

تاريخچه: نرم افزار Virtual pc در ابتدا توسط شرکت Connectix ساخته شد اولين نسخه اين نرم افزار براي macintish در ژوئن سال 1997   ارائه شد. 4 سال بعد در ژوئن 2001 اولين نسخه Virtual pc براي سيستم عامل windows (نسخه 0/4 ) ارائه شد. چون با گذشت زمان مشخص شد که ساخت کامپيوترهاي مجازي مورد توجه سازمان‌هاست، مايکروسافت در فوريه 2003 تصميم گرفت تا Virtual pc و يک محصول جديد به نام Virtual Server که مکمل Virtual pc است را از شرکت Connectix خريداري کند و بدين‌وسيله Virtual pc به  Virtual pc  Microsoftتغيير نام داد در حال حاضر مايکروسافت در حال کار برروي 2007 Virtual pc   براي ويندوز Vista است و از تاريخ 11 اکتبر 2006  (19 مهر 1385) اقدام به ارائه نسخه Beta اين نرم افزار کرده است. مايکروسافت به طور رسمي اعلام کرد که نسخه 2007
 Virtual pc براي ويندوز Vista را نيز به طور رايگان در سال 2007  عرضه خواهد کرد.

نکته: بايد توجه داشت که نرم افزار Virtual pc، کامپيوترهاي مجازي از نوع Pc مي‌سازد و نمي‌توانيم کامپيوترهاي مجازي از نوع Apple macintosh را با استفاده از اين نرم‌افزار بسازيم .

نيازهاي سخت افزاري

براي نصب و اجراي Virtual PC 2004 SP1 بايد سيستم شما داراي حداقل مشخصات زير باشد:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر