دانلود تحقیق درمورد ريشه هاي ناهنجاري

دانلود تحقیق درمورد ريشه هاي ناهنجاري

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد ريشه هاي ناهنجاري

با دانلود تحقیق در مورد ريشه هاي ناهنجاري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ريشه هاي ناهنجاري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ريشه هاي ناهنجاري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ريشه هاي ناهنجاري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

تا آنجا که بررسيهاي جامعه شناسانه مدلل نموده است هر جامعه اي،در مقاطعي ويژه از تاريخ بودن خود دچار برخي از ناهنجار هاي نگرشي  و يا کنشي گرديده و بناچار از برخي آفتها و آسيب هاي رنجبار ميزباني مي نمايد. طبيعي است که هرچه اين آفتها و آسيب ها به گوهر حيات و سرمايه هاي ارزشمند زندگاني نزديک تر باشند،تصويريکه ازهويت جامعه بدست مي دهد المبارتر و تأسف انگيزتر بوده و دقت و تأملي که مي طلبد شديدتر،سريعتر و قوي تر خواهد بود. و باز،انچه درين رابطه ويژه به شدت قابل توجه و تذکر مي نمايد اينست که برخي از اين ناهنجاريها،درشرايطي ويژه و موقعيت هاي خاص،رشد تأمل انگيزي از خود نشان داده و در هيئت عارضه اي نفرت بار، نه تنها لاشه کثيف خود را بر  جامعه تحميل مي کنند! که متأسفانه نزد عده اي از تبه روزگاران افراد، به عنوان "راهکاري قابل بهره وري" مورد پذيرش و استفاده قرارمي گيرد.

به هر حال اگر بپذيريم که " ناهنجاري" از هرگونه اي که باشد ،آفت انسان و جامعه انساني    مي باشد، بايد بپذيريم که اولاً اين آفتها عواملي دارند،ثانياً اصل رويکرد دلسوزانه و عالمانه به آسيب شناسي اجتماعي، جامعه را در امر وقايه نگرشي و يا کنشي کمک تواند کرد،ثالثاً اصل رويکرد عملي به وقايه و درمان خواهد توانست تا آفتها را دفع و جامعه را از آسيب پذيري بر کنار سازد.

با اين مايه از باور و بينش،اگر بخواهيم توجه عالمانه و دلسوزانه خود را معطوف زشت ترين، نفرت بارترين،هراس انگيزترين،اعتماد زداترين و بدبينانه ترين ناهجاري هاي ديارمان،يعني "خودسوزي هاي رشد يابنده" اخير بنماييم،متوجه خواهيم شد که اين ناهنجاري کريه ترين تصوير را از جامعه ما،به عنوان جامعه اي اسلامي! براي جهانيان ارائه کرده و بي فرهنگ ترين ،ناسالم ترين،ترحم انگيزترين و زندگي ستيز ترين چهره را ، از عاملان آن به نمايش نهاده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر