دانلود تحقیق درمورد شبيه سازي و پياده سازي مدار سخت افزار پايه به كمك VHDL

دانلود تحقیق درمورد شبيه سازي و پياده سازي مدار سخت افزار پايه به كمك VHDL

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد شبيه سازي و پياده سازي مدار سخت افزار پايه به كمك VHDL

با دانلود تحقیق در مورد شبيه سازي و پياده سازي مدار سخت افزار پايه به كمك VHDL در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شبيه سازي و پياده سازي مدار سخت افزار پايه به كمك VHDL را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شبيه سازي و پياده سازي مدار سخت افزار پايه به كمك VHDL ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شبيه سازي و پياده سازي مدار سخت افزار پايه به كمك VHDL

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:37 صفحه

قسمتی از فایل:

در اين پروژه يك مدار سخت افزاري با 17 ورودي و 2 خروجي از نوع  qit كد نويسي و شبيه سازي شده و براي پيكربندي روي چيپ هاي FPGA  يا  CPLD  آماده شده است .

كد نويسي اين مدار بوسيله زبان VHDL و شيه سازي آن بوسيله نرم افزار model sim  صورت گرفته است . مراحل آناليز و سنتز قطعه كد هاي VHDL توسط دو برنامه   foundation 2.1و FPGA express  از شركت xilinx  انجام شده است .

در صفحات بعدي اين مقاله هر قسمت از روال فوق را كه عبارت اند از : كد نويسي اوليه و مشكلات كامپايل ، آناليز قطعه كدهاي غير استاندارد ، استاندارد كردن قطعه كدها و سنتز آنها مي باشد . بطور كامل توضيح داده ام . همچنين در پايان در قسمت اجرايي نحوه توليد فايل باينري نهايي جهت برنامه ريزي روي چيپ  XC4005XLPC84 كه يك FPGA  از خانواده XC4000XL است را مشاهده مي كنيد .

اميد دارم با مطالعه اين مقاله به اطلاعات شما در اين زمينه افزوده شود .

 


مقدمه

طي چند دهه اخير ،مدارهاي الكترونيكي پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته اند . با پيچيده تر شدن هرچه بيشتر اين مدارها ،نياز به يافتن روشهايي است كه سيستمها را بتوان با مجتمع سازي و جزئيات بيشتر طراحي و پياده سازي نمود. قطعات قابل برنامه ريزي و FPGA ها ،آي سي هايي هستند كه به تبع اين پيشرفتها به بازار عرضه شده اند .  هزينه  ساخت كم و جزئيات زياد اين آي سي ها نسبت به حجم آنها،همچنين قابليت برنامه ريزي شدن اين قطعات بوسيله برنامه هاي نرم افزاري معمول و نرم افزارهاي طراحي شماتيك باعث افزايش كاربرد اين قطعات شده است . چنين پيش بيني مي شود كه  با وجود اين پيشرفت،آينده در تسخير اين  قطعات قرار گيرد تا جائيكه بتوان بوسيله آنها تمامي يك سيستم پيچيده را به سادگي طراحي و اجرا نمود .

در اين ميان زبان توصيف سخت افزاري VHDL  نقش مهمي را در طراحي و شبيه سازي مدارات سخت افزاري به عهده دارد . در اين قسمت لازم مي دانم تا توضيحي اجمالي از نحوه عملكرد و مزاياي اين زبان به شما ارائه كنم .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر