دانلود تحقیق درمورد شناسایی زمین های نمک دار

دانلود تحقیق درمورد شناسایی زمین های نمک دار

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد شناسایی زمین های نمک دار

با دانلود تحقیق در مورد شناسایی زمین های نمک دار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شناسایی زمین های نمک دار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شناسایی زمین های نمک دار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شناسایی زمین های نمک دار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

مشاهدات کلی از چندین خاک و زندگی گیاهی رشد نکرده و وضعیت نمک سطح خاک می تواند در شناسایی مناطقی از زمین های نمک دار مورد استفاده قرار گیرد .

زمین های نمک دار بیشتر بویژه با راههای زیر معین می گردد . همه آنها با استفاده از تکنیک ها در روش ها الکتریکی وابسته و مربوط است .

-         در استخراج کردن از نمونه های خاک نمونه گیری می شود .( خاک / ترکیب آب )

-         در نمونه های آبی خاکی و با استخراج کننده ی بدون هوا استخراج می شود .

-         در خاک از حس گرهای چوبی در زیر خاک استفاده می شود .

-         در موارد جزئی ، به وسیله روش های القاء الکترومغناطیسی استفاده می شود .

تکنولوژی القاء الکترومغناطیس همچنین قابل دسترس در تشخیص دادن مناطق مستعد مناسب نمک دار است . که نتیجه آن عمق نمک زارها را مجسم می کند .

آزمایش آزمایشگاه به طور عادی در تشخیص سطح های نمکی ( شوری  ) مورد استفاده قرار می گیرد و زمین های نمکی اغلب با یک قابلیت رسانایی الکتریکی بزرگتر از 105ds/m برای یک 5 : 4 آب : نمک استخراج شده تعریف می شوند . و بزرگتر از ds/m 4 برای اشباع استخراج می شوند .

استخراج زمین های نمکی در زمین هموار و مسطح ( فلات ) عهده دار می شدند در طول زمانی نزدیک به پنجاه ( Lang.1976 ) با سطح های مختلف که موفق شدند اگر چه روش های از قبل پیش بینی شده موجود در یافتن مناطق مستعد به نمک دار شدن قابل اعتماد نبود تا زمانیکه روش های الکترومغناطیس معرفی شد .

اندازه ی احیاءاراضی را شامل انحراف از جهت غیر اصلی در سطح آب و پوشش علف زار نمکی با حداقل کشت را شامل می شود و دکود گیاهی ناچیز و علف خشک شده فرسوده و کاشتن سخت و خیلی با اهمیت تر و ممانعت از ذخیره شدن آن را باعث می شد  . در برخی موقعیت ها و شکافنده عمیق و ترکیب سنگ گچ و زهکشی مصنوعی را در بر دارد پرهیز از زمین غیر مزروع  حامی مقطعی از  منطقه می باشد دوره طولانی ، خط مشی بر جایگزین درختان در زیمن های نسراشیب دار که بیشترین رضایت بخشی وابسته به توازن خواص آب را بر قرار خواهد کرد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر