دانلود تحقیق درمورد تشويق در پيشرفت تحصيلي

دانلود تحقیق درمورد تشويق در پيشرفت تحصيلي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تشويق در پيشرفت تحصيلي

با دانلود تحقیق در مورد تشويق در پيشرفت تحصيلي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تشويق در پيشرفت تحصيلي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تشويق در پيشرفت تحصيلي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تشويق در پيشرفت تحصيلي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:61 صفحه

قسمتی از فایل:

همه­ی والدین کمک، حمایت و تشویق فرزندان­شان را برای موفق شدن در مدرسه ضروری می­دانند، اما بیشتر والدین نمی­دانند چطور باید این کارها را انجام دهند و یا چه کارهایی باید انجام دهند. این کتاب مجموعه­ای از روشهای علمی که در مدارس آموزن شده­اند و می­تواند به شما کمک کند تا فرزندتان در مدرسه موفق شود را ارائه می­دهد.

وقتی دانش­آموزی در مدرسه پیشرفت نمی­کند، والدین به شدت احساس ناکامی می­کنند. اما آنچه معلمان و مربیان می­دانند این است که والدین می­توانند در پیشرفت در مدرسه تفاوت ایجاد کند، اگر بدانند که چطور فرزندانشان را برای موفقیت آماده کنند. این کتاب مسیر را به شما نشان می­دهد.

این کتاب توصیه­های علمی و اطلاعات روشن و مشخصی را در اختیار شما قرار می­دهد. اطلاعاتی درباره آنچه معلمان و والدین دوست دارند و نیز راههای رسیدن به موفقیت دانش آموزان را به شما ارائه می­دهد و نیز به اینکه والدین چطور می­توانند به این موفقیت کمک کنند، بینش­های جدید ارائه می­دهد.

این اولین کتاب با اطلاعات جامع است که برای همه خانواده­ها پیشنهادات عملی برای افزایش توانایی و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان ارائه می­کند. در واقع این کتاب داروی درمان ترسها، هراسها و شکست در مدرسه است.

همچنین موضوعات زیادی را پوشش می­دهد که در بیشتر کتابهای راهنمای والدین وجود ندارد. موفقیت در مدرسه تنها به علت عادات مطالعه صحیح و کار سخت نیست. بلکه درباره نگرش، قاطعیت، زمان­بندی، سیاست­ها، موقعیت­ها، ارتباطات، توجه، اعتماد به نفس، رفتار اجتماعی، و مهمتر از همه مشارکت والدین است. نهایتا، این موضوعات و دیگر موضوعات عرضه شده در این کتاب به والدین برای رشد و پیشرفت فرزندانشان کمک می­کند.

این کتاب مجموعه­ای از توصیه­های موثر و کارآمد است که می­تواند برای همه دانش­آموزان و والدین موثر باشد. این کتاب کوتاه، عملی و جالب است، براحتی خوانده می­شود و به سختی فراموش می­شود. و دیدگاه عمیق­تری نسبت به پیشرفت در مدرسه دانش­آموزان دارد. در این کتاب خطوط راهنمای زیر مطرح می­شود.

*        نکاتی که به والدین کمک می­کند بتوانند با معلمان فرزندشان همراه شوند.

*        دریافت و درک مسایلی که فرزندانتان از مدرسه هرگز برای شما بیان نمی­کنند.

*        اینکه بتوانید با معلم بد کنار بیایید.

*        هنر مناسب برای ارتباط با پرسنل مدرسه

*        اگر فرزندتان مدرسه را دوست ندارد چکار کنید.

پیشنهادات قابل پذیرش برای همه گروههای سنی موضوعات، موقعیت­های مدرسه بکار می­رود. شما باید بدانید فرزندتان شایسته موفقیت در مدرسه است. و شما می­توانید چنین موفقیتی را برای او به ارمغان آورید. خواندن این کتاب شاید مهمترین تکلیفی باشد که تا کنون داشته­اید.

**********

بخش یک

مروری بر موفقیت مدرسه

**********

1

موفقیت در مدرسه قابل یادگیری است. با این باور که همه دانش­آموزان می­توانند با مطالعه بهتر، تمرکز بیشتر، استفاده از حداکثر توانایی­شان و بالفعل درآوردن توانایی­شان، پا به عرصه موفقیت بگذارند، شروع کنید. اگر شما و فرزندتان این باور را نکنید، چنین چیزی رخ نخواهد داد. اما اگر به آن باور داشته باشید، در مسیر درست برای موفقیت فرزندتان قرار دارید و خواندن این کتاب می­تواند به شما کمک کند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر