دانلود تحقیق درمورد عمران

دانلود تحقیق درمورد عمران

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد عمران

با دانلود تحقیق در مورد عمران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق عمران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق عمران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد عمران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:54 صفحه

قسمتی از فایل:

 

تقدير وتشکر :

 

 از همه کساني که بنده را در پژوهش و تدوين و گردآوري اين مطالب ياري نمودند خصوصاً استاد راهنما سرکار خانم پريسا احدي و سرپرست کارورزي جناب آقاي مهندس بابا جمادي و همه کساني که بنده را در جوع آوري مطالب ياري نمودند کمال تشکر و قدرداني را به عمل مي آورم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تقديم :

 

به پدر و مادر عزيزم که مرا در طول تحصيلم ياري نمودند .


مقدمه :

شهرداري وظايف مختلف ر در راستاي اهداف گسترش شهر را در کشور بر عهده دارد که از جمله مي توان به مواردي اشاره کرد . اجراي برنامه ها و دستورالعمل هاي صادر شده در خصوص شهر و آباداني و امکانات لازم براي پيشرفت سطح شهر و گسترش و زيبايي در سطح شهر جمع آوري زباله ساخت مکانهاي تفريحي و ايجاد مکان هاي فرهنگي ، تحقيق و جمع آوري و اطلاعات مورد نياز در زمينه ي سازندگي و گسترش و کشف روشهاي جديد در  مورد عملکرد آنها و اخذ شيوه هاي مناسب به منظور برنامه ريزي و اجراي برنامه ها ، انعکاس مناسب از سطح شهر . شهرداري را مي توان يکي از سازمانهاي فعال زير نظر وزارت کشور دانست که براي گسترش زيبايي سطح شهر فعاليت مي کند يکي از ارکان هاي مهم شهر محسوب مي شود . شهرداري مي تواند به نيرو بخشي و تحقيق و ارائه روشهاي نوين در زمينه گسترش شهر کمک بسياري داشته باشد .

 

 

 

 

 

 

 

پيش گفتار

شهرداري از نظر نمودار سازماني و تقسيمات کاري ، همچون ساير اداره اي از واحدهاي مختلفي تشکيل شده که مي توان به ترتيب اولويت ها اين گونه بيان نمود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر