دانلود تحقیق درمورد شهرستان سمنان

دانلود تحقیق درمورد شهرستان سمنان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد شهرستان سمنان

با دانلود تحقیق در مورد شهرستان سمنان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شهرستان سمنان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شهرستان سمنان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شهرستان سمنان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:32 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

شهرستان سمنان در 52 درجه و 15 دقيقه و 54 درجه و 42 دقيقه و عرض جغرافيايي بين 34 درجه و 50 دقيقه و 37 درجه و 30 دقيقه مي‌باشد و ارتفاع شهرستان از سطح دريا 117/1 متر مي‌باشد. شهرستان سمنان به دليل مجاورت با كوير از سمت جنوبي و ريزشهاي جوي نه‌چندان زياد داراي زمستانهاي سرد و خشك و تابستانهاي گرم و سوزان بخصوص در ماههاي تير و مرداد مي‌باشد كه اين مسئله باعث گرديده كه از نظر اقليمي پذيراي گونه‌هاي بخصوصي از گياهان باشد.

در بحث درختان زينتي در شهرستان سمنان سعي شده است به معرفي گونه‌هايي از گياهان پرداخته شود كه بهتر با اين آب و هوا سازگار مي‌باشند. هرچند معرفي اين درختان بدان معنا نيست كه درختان ديگري براي اين اقليم مناسب نيستند، بلكه به دليل عدم كار تحقيقي، اطلاعات درستي از سازگاري ساير درختان و درختچه در شهرستان سمنان وجود ندارد.

                         سعيد خادم عباسي

                     عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد


1. اكاليپتوس                                                                                               Eucalyptus-sp

Fam: Mooraceae  

از درختان سريع‌الرشد و با سازش‌پذيري زياد و مقاوم و داراي پراكنش وسيع از شمال كشور تا مناطق مركزي و جنوب. ارتفاع متوسط آن بين 5/4 ـ 5/7 متر مي‌رسد. داراي ريشه‌اي به صورت پنجه‌اي و سطح زيادي از محل كاشت را در بر مي‌گيرد و از كاشت آن نزديك كانالهاي آب و منازل بايد خودداري كرد.

 

2. اقاقيا                                                                                                          Robinia

Fam: Leguminosae 

يكي از درختان مطرح در فضاي سبز با گلهاي سفيد رنگ و بنفش و معطر و شاخه‌هاي خاردار به ارتفاع 6ـ3 متر و خزان‌پذير.

نوع ديگر آن به نام Umbra Culifera يا اقاقيا چتري معروف است.

 

3. ارغوان                                                                                                      Cercis L.

Fam: Leguminosae 

درختي كه پراكنش آن تقريباً زياد مي‌باشد. اما در مناطق كويري و سردسير قابل رشد است. گلهاي آن به رنگ ارغوان روشن در بهار زودتر از برگهاي آن ظاهر مي‌گردند. ارتفاع متوسط اين گياه 8 ـ3 متر و جزء گياهان خزان‌پذير با برگهاي قلبي مي‌باشد و تكثير آن اصولاً از طريق بذر است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر