دانلود تحقیق درمورد مديريت ايمنی و بهداشت

دانلود تحقیق درمورد مديريت ايمنی و بهداشت

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مديريت ايمنی و بهداشت

با دانلود تحقیق در مورد مديريت ايمنی و بهداشت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مديريت ايمنی و بهداشت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مديريت ايمنی و بهداشت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مديريت ايمنی و بهداشت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

 هر سازمانی بايد فعاليت هايی تحت عنوان ‹‹ مديريت ايمنی و بهداشت ›› داشته باشد تا كارگران بدون ترس از حادثه و بيماريهای شغلی به كار ادامه دهند.اين فعاليت ها بيش تر شامل تدوين دستورالعمل شيوة صحيح انجام كار، شيوه های بازرسی ، نحوة  اندازه گيری از آلاينده های محيط كار ، بهسازی محيط كار و مانند آنها می شود. گرچه مديران صنايع مسئوليت ها و وظايف فراوانی به عهده دارند ، اما طبق قانون كار متعهدند كه اساسی ترين مسائل ايمنی و بهداشت كار را به منظور پيشگيری از آسيب ها و ضايعات انسانی رعايت كنند. آن چه كه در اين ميان اهميت دارد آن است كه فعاليت های مذكور چه گونه بايد برنامه ريزی شود كه در ميان مشغله های متعدد مديريت به دست فراموشی سپرده نشود و هم چنان پا برجا با قی ماند.  بنابراين برای آن كه موضوع ايمنی و بهداشت فعاليت فرعی و حاشيه ای تلقی نشود و هم پايه ساير فعاليت های توليدی از برنامه ريزی های كوتاه مدت ، ميان مدت ، بلند مدت و با اولويت بندی صحيح برخودار باشد ، بايد در هر كارخانه ای سيستم مديريت ايمنی و بهداشت طراحی و اجرا شود. به وسيله اين سيستم ، می توان به هدفهای زير دست يافت:

 

1-  با مشاركت مسئولان بهداشت حرفه ای و حفاظت وايمنی ، مديران ،‌ سرپرستان و نمايندگان  كارگران، استاندارد های ايمنی و بهداشت برای تمام مشاغل تهيه شده و كلية افراد ملزم به رعايت آن ها شوند.

2-    يافتن روش های مناسب به منظور آموزش و شناساندن استانداردهای مذكور به كلية افراد.

3-     تشكيل گروه های بازرسی و نظارت بطورمستمر و دائمی

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر