دانلود تحقیق درمورد باگاس ناجي جنگل ها

دانلود تحقیق درمورد باگاس ناجي جنگل ها

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد باگاس ناجي جنگل ها

با دانلود تحقیق در مورد باگاس ناجي جنگل ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق باگاس ناجي جنگل ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق باگاس ناجي جنگل ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد باگاس ناجي جنگل ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

آفتاب-آزاده سيدين، فريبا ثابت -توليد پسماندهاي كشاورزي از رويدادهايي هستند كه نمي توان از آن چشم پوشي كرد و امروز مديريت اين نوع پسماندها از مهمترين بحث هاي داغ در وزارت جهاد كشاورزي است.

 


مسئولان به خوبي مي دانند گاهي پسماندهاي كشاورزي، به ماده اي مزاحم و پرخرج براي توليدكنندگان آنها مي شوند كه براي محيط زيست عواقب بدي خواهند داشت.

آنها درصددند تا براي جلوگيري از معضلات پيش آمده راه هاي مناسب مديريت بقاياي كشاورزي را پايه گذاري كنند. متخصصان كشاورزي معتقدند بسياري از پسماندها قابليت هاي متعدد دارند كه نمي توان آنها را پسماند خوانده و به طوري كه با سرمايه گذاري هاي نه چندان كلان مي توان از پسماندها براي حفاظت منابع طبيعي و همچنين سودآوري هاي اقتصادي استفاده كرد.

به عنوان نمونه باگاس از جمله پسماندها و توليدات جنبي نيشكر است. اين ماده پس از عصاره گيري نيشكر به صورت قطعات ريز تراشه مانند به دست مي آيد كه به رنگ زرد كاهي مشاهده مي شود

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر