دانلود تحقیق درمورد انباداري آموزش و پرورش

دانلود تحقیق درمورد انباداري آموزش و پرورش

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد انباداري آموزش و پرورش

با دانلود تحقیق در مورد انباداري آموزش و پرورش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انباداري آموزش و پرورش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انباداري آموزش و پرورش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انباداري آموزش و پرورش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

انبارها را از دو جهت مي‌توان مورد بررسي قرار داد: يكي از لحاظ فيزيكي نظير محل انبار، نوع قفسه‌بندي، محل كالاها در انبار، نوع ايمني و وسايل حفاظت كالاها نور و وسايل حمل و نقل و ... و ديگري سيستم اطلاعاتي انبار كه به طرح و گردش فرم‌ها به نحويكه اطلاعات به بخش‌هاي مختلف كارخانه يا موسسه به موقع و به مقدار لازم و به كنترل‌هاي لازم در رابطه با كالا‌ها بحث مي‌نمايد.

 

انواع انبارها

انبارها از لحاظ فرم ساختماني به صورت زير مي‌باشند:

1.    انبارهاي پوشيده: كه از تمام اطراف بسته و داراي سقف و وسايل ايمني كامل مي‌باشد.

2.    انبارهاي سرپوشيده يا هانگارد: اين انبار داراي سقف بوده، ولي چهارطرف آن باز است و فاقد حفاظ جانبي است. اين نوع انبارها كالاها را فقط از باران و آفتاب حفظ مي‌نمايند.

3.    انبارهاي باز يا محوطه: اين انبار به صورت محوطه بوده و جهت نگهداري ماشين آلات و لوازم سنگين مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

 

 

 

سيستم انبارداري و مزيت‌هاي آن

سيستم مجموعه‌اي از اجزاء و عناصر است كه با هم داراي ارتباط متقابلي مي‌باشند و هر سيستمي داراي هدف است و غالباً برآيندي غيراز برآيند حاصل جمع‌ برآيندهاي اجزاء خواهد بود.

وجود اين كليت جدا با ويژگي‌هاي خاص خود در امور انبارداري مزاياي زيادي را عايد ما مي‌سازد كه اعم اين مزايا عبارتند از:

1.      شناسايي كالاهاي موجود در انبار، به نحوي كه آسانترو دسترسي راحت‌تر به كالاها بخصوص در موسسات با حجم موجودي‌هاي زياد و متنوع.

2.      تشكيل فايل‌هاي اطلاعاتي دقيق‌تر در بخش‌هاي مختلف و تسرع در امر ارسال آمار و اطلاعات تصميم‌گيري‌هاي مديريت.

3.      دادن اطلاعات دقيق و صحيح به ساير بخش‌هاي موسسه و ارتباط سيستماتيك و منظم اطلاعات ميان آنها.

4.      رفع اشكال ناشي از اتكاء سيستم و موسسه به افراد معين در صورتيكه فرد جديدي مسئوليت انجام بخشي از فعاليت‌هاي سيستم را برعهده گيرد، در اسرع وقت از چهارچوب فعاليت‌ها و روابط مستقيم اطلاع حاصل مي‌نمايد.

5.      ايجاد اطمينان خاطر در مدريت و مسئولين بخش‌ها در صورت وجود سيستم منظم و تصميم‌گيري بجا و به موقع متكي بر اطلاعات صحيح و كافي.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر