دانلود تحقیق درمورد باروری و حاصلخیزی

دانلود تحقیق درمورد باروری و حاصلخیزی

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد باروری و حاصلخیزی

با دانلود تحقیق در مورد باروری و حاصلخیزی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق باروری و حاصلخیزی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق باروری و حاصلخیزی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد باروری و حاصلخیزی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:45 صفحه

قسمتی از فایل:

بخش 2

باروري / حاصلخيزي

       قبل از بحث در مورد رژيم مناسب براي چمن ، ممكن است آزمايش اينكه گياهان چگونه براي بقا سازمان دهي شده اند قبل از مداخله انسان، ارزشمند است، هيچ بحثي نيست كه چمن نياز به بارور كردن دارد، اما با كمان تعجب نيتروژن ، فسفر ، پتاسيم، كلسيم، منزيم، سولفور، عناصر سازمان دهندة ديگر تنها 5 درصد كل رژيم گياه را شامل مي شوند. بقيه 95 درصد از آب و اتمسفر تأمين مي شود. همانطور كه نسبتاً مواد معدني مورد نياز به نظر كم مي ايد اين سئوال باقي مي ماند كه گياه چگونه مادة مغذي را كه نياز دارد به دست مي آورد اگر هيچ كس اين كار را براي او نمي كند؟ شخصاً ع گياهان با تكيه بر خودشان در طي ميليونها سال به بقا ادامه داده اند ، و قبل از بشر يا هر موجود زنده اي كه حاصلخيزي را متشر كند در زمين ظاهر شدند.

       كربن و اكسيژن از دي اكسيد كربن در هوا و هيدروژن از اب با هم تركيب مي شوند تا ساختاري متحد با همة چند جزئي جاي ارگانيك كه توسط نور خاست توليد شده اند. همه بقيه مواد مغذي لازم از منابع ارگانيك و ؟ درخاك بدست مي آيد، توسط بسياري از ارگانيسم هاي خاك قابل دسترس به گياهان مي شود. پروتئين ، كربوهيدارات، چربيها، موم، سلولزع و ديگر چند جزئي هاي ارگانيك كه در گياهان و حيوانات يافت مي شود. در خاك ارگانيك، و در هوموس، و مواد معدني كه در خاك يافت مي شود همه از مواد مغذي ضروري براي گياه تشكيل شده است. اما ارگانيزم خاك ابتدا بايد اين مواد مغذي را به گونة قابل دسترس تبديل كند، شما مي توانيد اين عمليات ارگانيزم را سيستم گوارشي گياهان بخوانيد. بيشتر دي اكسيد كربن در اتمسفر در خاك وجود دارد از طريق فعاليتهاي زيستي. دقيقاً همانطور كه بشر و حيوان دي اكسيد كربن را رها مي كنند،به همين ترتيب نيز ارگانيسم خاك عمل مي كند، ابتدا از طح خاك ريشة گياهان براي جذب دي اكسيد كربن زماني است كه ابتدا از سطح خاك پديدار شود قبل از اينكه تلاطم اتمسفر نتواند آنرا رقيق كند با ديگر گازها. اين سيستم تحويل ، بيش از هزاران ، بهبود آن را دشوار ، لازم و تأثير گذار اثبات مي كند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر