دانلود تحقیق درمورد به حداقل رساندن هزينه و افزايش سودآوري در واحدهاي توليدي

دانلود تحقیق درمورد به حداقل رساندن هزينه و افزايش سودآوري در واحدهاي توليدي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد به حداقل رساندن هزينه و افزايش سودآوري در واحدهاي توليدي

با دانلود تحقیق در مورد به حداقل رساندن هزينه و افزايش سودآوري در واحدهاي توليدي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق به حداقل رساندن هزينه و افزايش سودآوري در واحدهاي توليدي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق به حداقل رساندن هزينه و افزايش سودآوري در واحدهاي توليدي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد به حداقل رساندن هزينه و افزايش سودآوري در واحدهاي توليدي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:42 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

مفاهيم و روشهاي ارائه شده در اين تحقيق غالباً در رابطه با واحدهاي توليدي، مورد بحث قرار مي گيرد. اما بايد توجه داشت كه اين مفاهيم و روشها در موارد ديگر از قبيل: (1) واحدهاي تجاري كوچك (بطور اعم) (2) واحدهاي غيرتوليدي مانند فروشگاه ها و مؤسسات خدماتي نظير بانكها، شركتهاي بيمه و هتلها و (3) سازمانهاي غيرانتفاعي مانند بيمارستانها، كتابخانه ها، مدارس، دانشگاه ها و مؤسسات دولتي، كاربرد دارد. عملاً هر سازماني كه مسئوليت استفاده مؤثر از منابع را بعهده دارد، مي تواند و بايد از مفاهيم و روشهاي حسابداري صنعتي استفاده كند. حسابداري صنعتي مانند بسياري از رشته هاي ديگر، در سالهاي اخير تحت تأثير روشهاي مقداري مديريت و مدلهاي تصميم گيري قرار گرفته و روشهائي مانند با صرفه ترين مقدار سفارش، ارزش فعلي جريان وجوه، بررسي و ارزيابي برنامه ها، تحليل سودآوري، تحليل مخاطرات، احتمالات و تحليل همبستگي آماري و برنامه ريزي خطي براي به حداقل رساندن هزينه و افزايش سودآوري، در آن مطرح مي باشد.

در اين تحقيق، علاوه بر تشريح مباحث فوق، مطالبي درباره روشهاي كاملاً تازه مانند نظريه منحني فراگيري، بودجه بندي بر مبناي صفر، بودجه بندي بر اساس احتمالات، مفاهيم جديد بازاريابي، نظريه جديد قيمت گذاري انتقالات داخلي و قيمتهاي سايه به بحث گذارده شده است. تركيب مدلهاي رياضي و تصميم گيري همراه سيستم اطلاعاتي كامپيوتري با جنبه هاي بنيادي نظري و عملي حسابداري صنعتي و مفاهيم مربوط به علوم رفتاري، قابليت استفاده اين كتاب را براي تدريس در كلاسهاي درسي و دوره هاي آموزشي افزايش مي دهد.

مضافا، اين كتاب، علاوه بر قابليت استفاده‌اي كه براي آموزش كامل حسابداري صنعتي در دانشگاه ها و مراكز آموزشي دارد، مي‌تواند بعنوان مرجعي براي بهبود سيستم حسابداري صنعتي واحدهاي توليدي و غيرتوليدي نيز مورد استفاده قرار گيرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر