دانلود تحقیق درمورد تجارت الکترونيک

دانلود تحقیق درمورد تجارت الکترونيک

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد تجارت الکترونيک

با دانلود تحقیق در مورد تجارت الکترونيک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تجارت الکترونيک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تجارت الکترونيک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تجارت الکترونيک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:197 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

نظر به توسعه گسترده و روز افزون تجارت الکترونيک در جهان امروز ضرورت پرداختن به اين زمينه در کشور ما به شدت احساس مي شود يکي از فعايت هايي که در اين زمينه مي توان به آن پرداخت ايجاد سايت هاي معامله با توجه به نياز هاي بومي کشور مي باشد . هدف ما از ايجاد اين سايت طراحي و پياده سازي يک نمونه سفارشي شده براي عرضه کالا و پاسخگويي به تقاضاي مشتريان بوده است .

اين سايت به صورت يک واسطه بين فروشنده و خريدار عمل مي کند ين ترتيب که فروشدگان کالاهاي خود را به سايت معرفي مي کنند پس از تاييد توسط مديريت سايت و دريافت کالا از فروشنده توسط ما ، کالا نمايش داده مي شود و خريداران مي توانند کالاي مورد نظر را جستجو کرده و در صورت تمايل خريد انجام دهند.


مباني دا ت نت

 دات نت ، پلات فرم جديد ماکروسافت بمنظور تحقق نظريه : " نرم افزار بعنوان سرويس " ، است . دات نت يک محيط پياده سازي است که بکمک آن مي توان اقدام به ايجاد و بکارگيري نرم افزار و نسل جديدي از عناصر موسوم به " سرويس هاي وب "، نمود. تمامي محصولات اصلي ماکروسافت از ويژوال استوديو دات نت تا ويندوز و نهايتا" مجموعه آفيس ، متاثر از پلات فرم فوق شده و خواهند شد. دات نت به پياده کنندگان اين امکان را خواهد داد که با زبان برنامه نويسي مورد علاقه خود ، اقدام به پياده سازي برنامه ها نمايند. ويژگي ( پتانسيل ) فوق از طريق معرفي CLR)Common Language Runtime )، ميسر شده است . در اين مقاله قصد داريم به بررسي دات نت پرداخته و پتانسيل ها و قابليت هاي آن را تشريح نمائيم.
در جولاي سال 2000 ، شرکت ماکروسافت در کنفرانس پياده کنندگان حرفه اي (PDC ) در شهر Orlando ايالت کاليفرنيا ، جزئيات بيشتري از نسل جديد پلات فرم خود ( دات نت ) بمنظور پياده سازي برنامه هاي ويندوز و اينترنت را در اختيار علاقه مندان خصوصا" پياده کنندگان نرم افزار قرار داد . محوريت ابتکار فوق ، بر فريمورک دات نت استواربوده ونشاندهنده يک پلات فرم مناسب بهمراه کتابخانه هاي کلاس گسترده اي است که پتانسيل هاي متعددي را در اختيار قرار مي دهد. يکي از نکات قابل توجه در پلات فرم فوق،استفاده از XML و SOAP بمنظور ارتباط بين نرم افزارها ي موجود در اينترنت ( نرم افزارهاي مبتني بر وب ) ، است. در اين راستا مجموعه اي از محصولات مبتني بر سرويس دهنده با نام سرويس دهندگان Enterprise دات نت، مطرح که بمنزله نسل جديدي از محصولات Backoffice ماکروسافت، مي باشند.  

فريمورک دات نت ، مدلي کاملا" جديد بمنظور برنامه نويسي و بکارگيري نرم افزار را ارائه نموده است. "بيل گيتس "، در سخنراني خود در PDC ، بدين نکته اشاره داشتند که در هر پنج تا شش سال ما شاهد يک تحول عمده در رابطه با پياده سازي نرم افزار بوده ايم . آخرين موارد در اين زمينه به سوئيچ از DOS به ويندوز در سال 1990 و گذر از پياده سازي شانزده بيتي به سي و دو بيتي ( از ويندوز widows 3.x به ويندوز NT/95 ) در اواسط دهه 90 ميلادي ، است.
با معرفي دات نت در PDC ، پياده کنندگان آن را معماري مناسبي براي پياده سازي نرم افزار ( برنامه هاي Desktop و برنامه هاي وب ) مشاهده نمودند . ويژوال استوديو دات نت ، اولين محصول مبتني بر دات نت ماکروسافت بوده که در سال 2001 در اختيار علاقه مندان قرار گرفت . اهميـت دات نت براي ماکروسافت تا بدين حد است که در سال 2001 ، بيش از هشتاد درصد منابع بخش تحقيق و توسعه اين شرکت در رابطه با آن صرف شده است . زبان سي شارپ ، که زباني جديد براي برنامه نويسي در دات نت است بعنوان زبان استاندارد براي پياده سازي داخلي در شرکت ماکروسافت پذيرفته شده است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر