دانلود تحقیق درمورد ترتيب اولويت بندي موتورهاي جستجو در اينترنت

دانلود تحقیق درمورد ترتيب اولويت بندي موتورهاي جستجو در اينترنت

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ترتيب اولويت بندي موتورهاي جستجو در اينترنت

با دانلود تحقیق در مورد ترتيب اولويت بندي موتورهاي جستجو در اينترنت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ترتيب اولويت بندي موتورهاي جستجو در اينترنت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ترتيب اولويت بندي موتورهاي جستجو در اينترنت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ترتيب اولويت بندي موتورهاي جستجو در اينترنت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:288 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده :

موضوعي كه در اين مجموعه مورد بررسي قرار گرفته است ترتيب اولويت بندي موتورهاي جستجو در اينترنت مي باشد موارد Search شده در Search engine به ترتيب هاي خاصي از بالا به پايين قرار مي گيرند وهر موتور جستجو براي اين اولويت بندي الگوريتم خاصي را درنظر مي گيرد كه اين يك راز و رمز تجاري براي طراحان آن مي باشد .

ما در اين مجموعه در ابتدا به توضيح مختصري درباره تاريخچه web پرداخته و پس از آن مفهوم الگوريتم را توضيح داده ايم .

دربخش بعدي با جستجو به وسيله موتورهاي مختلف در ابتدا طريقه كاركردموتورهاي جستجو را بيان كرده و قسمتهاي مختلف يك موتور جستجو را توضيح داده ايم و سپس متذكر شده ايم كه همه موتورها از يك سري كلي پيروي مي كنند اماهر يك الگوريتم خاص خود را بپردازند .

پس از آن به توضيح بيشتر نمونه الگوريتمهاي ارائه شده توسط چند موتور جستجو از جمله  Google , Yalooپرداخته ايم .


سرگذشت اينترنت

براي مردمي كه تحت بمباران رسانه ها قرار گرفته اند گويي اينترنت زادگاهي نداشته است . سالها ، مودمهاي خفته كار كمي داشتند و فقط گاه باbbs  ارتباط برقرار مي كردند . سيستمهاي  در آن روزها سيستمهاي فقط متني و بدون گرافيك بودند وكلمه online ( روي خطي ) و اينترنت كلمه هاي شناخته شده اي نبودند اينترنت فقط براي دانشمندان علوم كامپيوتر ، دانشگاهيان و پژوهشگران تجهيزات جنگي كه درباره پژوهشهاي جديد بحث مي كردند ، كلمه اي آشنا بود .

همه اينها در چند سال گذشته روي ، داد اينترنت امروز به كاربران اين امكان را مي دهد كه عقايد خود را براي ميليونها نفر ا زمردم جهان ابراز كنند . اينترنت با فراهم ساختن امكانات انتقال هر چيزي از نرم افزار و موسيقي گرفته تا تصاوير گرافيكي ، چهره دنياي كامپيوتر را تغيير داده است . اينترنت تقريبا همه جاهست . و تقريبا هر چيزي را مي توان در آن پيدا كرد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر