دانلود تحقیق درمورد افراد موفق در دنیای مدرن و سیستم‌های آموزشی

دانلود تحقیق درمورد افراد موفق در دنیای مدرن و سیستم‌های آموزشی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد افراد موفق در دنیای مدرن و سیستم‌های آموزشی

با دانلود تحقیق در مورد افراد موفق در دنیای مدرن و سیستم‌های آموزشی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق افراد موفق در دنیای مدرن و سیستم‌های آموزشی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق افراد موفق در دنیای مدرن و سیستم‌های آموزشی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد افراد موفق در دنیای مدرن و سیستم‌های آموزشی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

تغییرات و تحولات سریع در عوامل زیست محیطی و همچنین رشد برق‌آسای فن‌آوری‌های نوین، در کلیه شئونات زندگی آحاد بشر اثرگذاربوده است. این تحولات باعث گردیده که افرادی که به واسطه قابلیتها و مهارتهایشان در سالهای قبل انسان‌های موفقی بودهاند، با همان مهارتها و استعدادها لزوماً در جهان پیشرو افراد موفقی نباشند. جوامع دنیای نوین برای رشد و تعالی خود نیازمند افرادی با مهارت‌های متفاوتی هستند.

این مقاله سعی دارد بر اساس معیارهای تعریف شده یونسکو پارامترهای انسانهای موفق در جوامع نوین را تصویر سازد. همچنین نگاهی به سیستمهای آموزشی و محتوای آنها -به ویژه مباحث ریاضی و مسابقات ریاضی- در دنیا میاندازد.

دنیای در حال تغییر

نگاهی مختصر به آمار تغییرات شاخصهای اصلی و شرایط کنونی زندگی بشردر جوامع مختلف نظیر جمعیت، منابع طبیعی، محیط زیست، فناوریهای نوین و شرایط جهانی شدن کشورها، آن هم با سرعت و شتاب روزافزون گویای مطالب بسیاری است.

جمعیت منابع طبیعی محیط زیست

جمعیت و رشد آن در هر جامعه از بزرگترین و مهمترین شاخصها برای پیشبینی وضعیت زندگی است. شکل زیر نمودار رشد جمعیت در دنیا را از 1600 سال قبل از میلاد مسیح نشان میدهد:

 


جمعیت جهان تا سال 2007 حدود 6/6 میلیارد نفر است که بیش از نیمی از آنها را افراد کمتر از 25 سال تشکیل میدهد و به این جمعیت تا سال 2050 هر 12 سال، 1 میلیارد نفر اضافه میشود. 852 میلیون نفر از گرسنگی مزمن و حدود 2 میلیارد نفر از سوء تغذیه رنج میبرند که رشد این ارقام نیز تقریبا متناسب با رشد کل جمعیت است.


این در حالی است که منابع طبیعی در دنیا با رشد منفی زیادی در حال کاهش است؛ به طوری که ظرف 300 سال آینده منابع طبیعی در دنیا به اتمام میرسد و جمعیت جهان به حدود 30 میلیارد نفر خواهد رسید:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر