دانلود روایت پژوهی برطرف نمودن اختلالات یادگیری و لکنت زبان دانش آموز پایه اول

دانلود روایت پژوهی برطرف نمودن اختلالات یادگیری و لکنت زبان دانش آموز پایه اول

0 3.7k
دانلود روایت پژوهی برطرف نمودن اختلالات یادگیری و لکنت زبان دانش آموز پایه اول

دانلود روایت پژوهی برطرف نمودن اختلالات یادگیری و لکنت زبان دانش آموز پایه اول یکی از کاملترین روایت پژوهی های  موجود با موضوعاتی چون روایت پژوهی برطرف نمودن اختلالات یادگیری و لکنت زبان دانش آموز پایه اول می باشد که این فایل با فرمت word و قابل ویرایش می باشد که کاملا با موضوع خواسته شده شما و کلید واژه های  روایت پژوهی برطرف نمودن اختلالات یادگیری و لکنت زبان دانش آموز پایه اول می باشد.

دانلود روایت پژوهی برطرف نمودن اختلالات یادگیری و لکنت زبان دانش آموز پایه اول

فرمت WORD و قابل ویرایش
شرح مختصر فایل
تعداد صفحات فایل 8 صفحه

 

پیشگفتار

منابع انسانی نقش اساسی را در فرآیند تربیت دانش آموزان ایفا می کنند. تدابیر، روش ها و تعاملاتی که از سوی عوامل فهیم و معزز پرورشی و آموزشی در جریان تلاش مستمر در محیط های تعلیم و تربیت به ویژه در کلاس درس در فرآیند یاددهی و یادگیری جهت ایجاد تغییر و یا اصلاح رفتار متربیان به کار گرفته می شود در بالندگی و تربیت نسل نو حائز اهمیت است. سخن پیرامون تجارب برتر تربیتی در قالب روایت پژوهی اقدامی هوشمندانه برای دستیابی به این سرمایه های گران سنگ و استفاده از توانایی ها و تجارب نیروی انسانی است.

همچنین در اجرای راهکار 1 - 23 سند تحول بنیادین مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت های موجود برای گسترش تفکر و پژوهش در بین مدیران، مربیان و تامین پژوهشگر مورد نیاز در تعلیم و تربیت رسمی و عمومی و حمایت از پژوهشگران فعال و مجرب و به منظور دستیابی به اندوخته های تجربی مستند مدیران، معاونان، مربیان و مشاوران و معلمان و ارتقای کیفیت خدمات تربیتی به دانش آموزان، جشنواره هایی پیرامون بیان تجارب تربیتی در قالب روایت پژوهی برگزار می گردد. 

چشم انداز

ماموریت اصلی آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه ها و شرایط و امکانات جهت رشد وشکوفایی همه جانبه شخصیت دانش آموزان و رساندن آنان به حیات طیبه می باشد. اما نباید از این غافل شد که تعلیم و تربیت امری تدریجی، تعاملی و یکپارچه است. امروزه ویژگی مهم سازمان ها تغییر و تحول سریع است و همین امر آموزش همسان را به دلیل کمبود » مدیریت تجربه « فرصت و هزینه کافی برای برنامه ریزان سخت نموده است. البته سیستم می تواند روشی برای برون رفت از این مشکل باشد. وجود الگوها، خلاقیت ها و تجربه های مفید دست اندرکاران تعلیم و تربیت و شناسایی وکاربست آن در رشد و تربیت دانش آموزان نقش عمیق، بی بدیل و تسهیل کننده ای خواهد داشت. بدیهی است بکارگیری تجربیات دیگران از هزینه های مضاعف جلوگیری خواهد نمود.اما متاسفانه در قلمرو پژوهش های علوم اجتماعی و انسانی در خصوص مستندسازی تجربیات اقدامات موثری بعمل نیامده است و در این زمینه کمتر می توان رد پای ابتکارات،تجاربیات و خلاقیت های برخاسته از دل مدارس را یافت که به مرحله اجرا و فعلیت رسیده باشد.

 

عنوان:

چگونه توانستم لکنت و اختلال یادگیری دانش آموزم را بهبود بخشم؟

 

چکیده :

برای هر یک از دانش آموزان ممکن است مشکلات یادگیری به وجود آید. برخی از مشکلات یادگیری به جسم و برخی به روح و برخی به هر دو مربوط هستند. اگر با اقدامات تربیتی به موقع و مؤثر بتوانیم اختلالات یادگیری دانش آموزانمان را شناسایی کنیم، می توانیم به بهبود یادگیری آنان کمک کنیم. در یک تلاش پیگیرانه، سعی کردم با اقدامات مختلف که حاصل تجربه و دانش حرفه ای ام، هم چنین مطالعه کتب مفید روانشناسی بود، مشکل یکی از دانش آموزان کلاسم را که لکنت زبان داشت تا حد زیادی رفع نمایم. او با انجام فعالیت های مختلف به پیشرفت های زیادی دست یافت. تا جایی که به راحتی می تواند در مواد درسی مختلف مانند سایر دانش آموزان به موفقیت برسد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر