دانلود تحقیق درمورد مقتضيات جديد گزارش مالي جهت برخورداري از مزاياي پس از اشتغال تا مستمري بازنشستگي

دانلود تحقیق درمورد مقتضيات جديد گزارش مالي جهت برخورداري از مزاياي پس از اشتغال تا مستمري بازنشستگي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد مقتضيات جديد گزارش مالي جهت برخورداري از مزاياي پس از اشتغال تا مستمري بازنشستگي

با دانلود تحقیق در مورد مقتضيات جديد گزارش مالي جهت برخورداري از مزاياي پس از اشتغال تا مستمري بازنشستگي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مقتضيات جديد گزارش مالي جهت برخورداري از مزاياي پس از اشتغال تا مستمري بازنشستگي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مقتضيات جديد گزارش مالي جهت برخورداري از مزاياي پس از اشتغال تا مستمري بازنشستگي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مقتضيات جديد گزارش مالي جهت برخورداري از مزاياي پس از اشتغال تا مستمري بازنشستگي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

كميته استانداردهاي حسابداري دولتي ( GASB ) اخيرا دو استاندارد جديد حسابداري را صادركرده است كه به نحوي تمام كارفرمايان دولتي از جمله سازمان ها و مؤسسات آموزش محلي را تحت تأثير قرار مي دهد و آنها را مؤظف مي سازد تا هزينه ها و تعهدات خويش را پيرامون مزاياي پس از اشتغال بجز حقوق مستمري را محاسبه و آن را گزارش كنند ( OPEB‌) .

GASB 45‌ شامل حسابرسي وگزارش مالي كارفرمايان جهت برخورداري از مزاياي پس از اشتغال بجز حقوق مستمري است و GASB 43 گزارش مالي جهت برخورداري واحدها و بخش هاي از خدمات و مزاياي پس از اشتغال است . اين دو استاندارد جديد به مدت 3 سال اعتبار خواهد داشت كه براي نخستين بار در بزرگترين LEA ( سازمان ها و مؤسسات آموزش محلي ) به مرحلة اجراگذاشته شد . اين مقاله به بررسي مفاد كليدي و اساسي اين دو استاندارد و پيامدهاي اجرايي آن توسط LEA پرداخته است و بر مفاهيم ضمني جهت اجراي برنامه هاي طبقه بندي شده در سطح كشور و دولت فدرال و تغييرات موجود جهت حسابرسي OPEB در ساختار استاندارد شده كه حسابداري تأكيد دارد. توجه داشته باشيد كه برخي دستورالعمل ها و مشاوره هاي موجود در اين مقاله ممكن

است قبلا از داده ها و اطلاعاتي استفاده كرده باشد كه LEA‌ را ملزم به اجراي استانداردهاي جديد حسابداري كرده است .

مؤسسه آموزشي كاليفرنيا ( CDE ) تحقيقات گسترده اي را پيرامون دو استاندارد جديد GASB43 , GASB 45  انجام داده است و با مؤسسه آموزشي آمريكا ( ED ) به طور جامع مشورت كرده است تا بتواند برداشت و استنباط كاملي پيرامون مفاهيم ضمني اين دو استاندارد جديد كه توسط LEA اجرا مي شود بدست آورد . از آنجا كه در اين مقاله مطرح كردن تمامي تفاوت هاي موجود بين اين دو استاندارد غير ممكن است، لذا مشاورة بيشتر مي توانيد با وب سايت ما بر اين آدرس ، تماس فرماييد .

( www. Cde. Ca. Gav/ fg/ ac . )

براي درك بهتر مفاهيم بحث شده در اين مقاله، در پيوست  A، واژه نامه اي از اصطلاحات مهم ارائه شده است . اگرچه توصيه و پيشنهاد CDE اين است كه براي درك كامل و عميق استانداردهاي جديد ، LEA مي بايستي اين دو استاندارد را به طوركامل و از تمام جهات بررسي كند.

گزارش اين دو استاندارد به همراه خلاصة آنها به زبان ساده و راهنماي اجراي آن در شبكه وب سايت www. Gasb . org‌ در دسترس است .

بررسي و كاربرد دو استاندارد GASB45 , GASB 43  :

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر