دانلود تحقیق درمورد منافع و وضعيت استاندارد حسابداري در مالزي

دانلود تحقیق درمورد منافع و وضعيت استاندارد حسابداري در مالزي

0 2k
دانلود تحقیق درمورد منافع و وضعيت استاندارد حسابداري در مالزي

با دانلود تحقیق در مورد منافع و وضعيت استاندارد حسابداري در مالزي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق منافع و وضعيت استاندارد حسابداري در مالزي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق منافع و وضعيت استاندارد حسابداري در مالزي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد منافع و وضعيت استاندارد حسابداري در مالزي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه

      اين مقاله نگرشي دارد به تعارضات و كششهاي تخصصي حسابداري در كشور مالزي كه بر وضعيت استاندارد حسابداري در اين كشور به عنوان يك كشور در حال توسعه حاكم است . اين مقاله همچنين نشان مي دهد كه چگونه منافع  محدود و بعضي منافع ديگر روند وضعيت استاندارد را كه در زمان مورد مطالعه تحت كنترل عوامل مختلفي بود، تحت تاثير قرار داد .

يك زماني عامل موثر اصلي تخصص بود اما به جاي انكه اين سيستم به يك بدنه تك هسته اي تبديل شود ، عوامل مختلفي باعث منشعب شدن آن شدند . شركت Big Six زير نظر انجمن حسابداران عمومي تاييد شده مالزي (MACPA ) و تجارتخانه هاي كوچك زير نظر انستيتو حسابداران مالزي (MIA ). در يك مقطع زماني ديگر تجارت هاي بزرگ رايج شد . اين تعارضات و كشمكش هاي قدرت در تجزيه و تحليلي كه شركت استانداردحسابداري Good Will انجام داده ، مشخص شده اند .

 

مقدمه

     اين نوشته از نظر تخصص حسابداري دركي از يك كشمكش براي كنترل روند و وضعيت استاندارد حسابداري ، در مفهوم يك جامعه در حال توسعه  ارائه مي دهد . توجه بيشتر به وضعيت استاندارد حسابداري به دليل آشكار شدن آثار اين روند به روي تخصص، تجارت ، دولت ، جامعه و000 مي باشد . نويسنده شرح مي دهد به اين دليل كه استانداردها به وضوح بر روي حقوقدانها ( در واقع تخصص ) تاثير مي گذارند ، جاي تعجب است كه  همين استانداردها باعث گسترش منافع گرداگردوضعيت استاندارد
مي شوند ، چه از طريق انجمن هاي حسابداري و چه از طريق شركتها .

عرصه وضعيت استاندارد حسابداري در اين مقاله به عنوان محلي براي كشمكش بين گروههاي سود جو و در واقع بين دايره تخصص و خارج آن بحث مي شود .

  qتا امروز چنين مطالعه اي بر روي وضعيت حسابداري مالزي و حوزه وضعيت استاندارد آن انجام نشده است . بخصوص نحوه تجزيه و تحليل علمي بسيار كمي از موارد مورد بحث در اينجا وجود دارد . اين مقاله عوامل و موسسات درگير در پايه ريزي يك وضعيت استاندارد را بر طبق مطالعات شركت Good Will  ، با مطالعه اساسي بر روي سياست گذاران تجاري و مفهوم اجتماع آن دنبال مي كند .

توجه اساسي اين تحليل به جنبه هاي تكنيكي و عملي شركت حسابداري Good Will  نيست ، بلكه  بيشتر به روندي است بر طق آن ، اين استاندارد اتخاذ شده است . اين نوشته تعارض در تخصص و به خصوص كشمكش قدرت بين گروههاي سود جو را اشكار مي كند : شركت Big Six و شركتهاي كوچك و يا حتي حسابدارهاي خبره ( از جمله CPA ها) و حسابدارهاي تازه كار .

استاندارد Good Will وسيله مناسب و برجسته اي براي تجزيه و آناليز تجربي مي باشد . اول اينكه اين استاندارد مساله اي در رابطه با وضع كنندگان و تنظيم كنندگان استاندارد در مالزي از سال 1961 است . دوم ، ارتباط نزديكي با رشد پوياي صنعت مالزي و تغييرات دراهداف دولت  درطول 20 تا 30 سال اخير را دارد . به خاطر مسائل اخير به عنوان مثال يك گروه قدرتمند كه تحت تاثير وضعيت استاندارد قرار گرته  ، استفاده از دستاورد Good Will روشي براي آناليز چگونگي ورود گروههاي متحد به روند وضعيت استاندارد  مي باشد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر