دانلود پاورپوینت فارسی تکمیلی هفتم سمپاد فصل نام‌ها و یادها

دانلود پاورپوینت فارسی تکمیلی هفتم سمپاد فصل نام‌ها و یادها

0 2.4k
دانلود پاورپوینت فارسی تکمیلی هفتم سمپاد فصل نام‌ها و یادها

دانلود فایل قابل تغییر پاورپوینت فارسی تکمیلی هفتم سمپاد فصل نام‌ها و یادهادر تعداد 30 اسلاید آموزشی مرتب و زیبا برای فصل چهارم فارسی هفتم مبصورت تکمیلی ویژه مدارس سمپاد با بار علمی بالا تهیه و تنظیم شده است لطفا جهت دانلود و خرید پاورپوینت فارسی تکمیلی هفتم سمپاد فصل نام‌ها و یادها  به ابتدای مطلب بروید

نام فایل پاورپوینت فارسی تکمیلی هفتم سمپاد فصل نام‌ها و یادها
فرمت فایل پاورپوینت قابل ویرایش
تعداد اسلاید ها 30 اسلاید
شرح فایل

فرهنگ بزرگ سخن (1)

بی گمان برای شما پیش آمده است که هنگام خواندن یک متن به واژه یا واژه هایی برخورده اید که معنای آنها را نمی دانسته اید. مجموعه واژگان هر زبان بسیار پرشمار است و از این رو طبیعی است که هیچ کس معنای همه واژگان یک زبان را نداند. هنگام رویارویی با یک واژه نا آشنا نباید تنها به حدس زدن معنای آن بسنده کنید، بلکه می باید در اولین فرصت با مراجعه به «واژه نامه» معنای دقیق واژه های تازه را جست و جو کنید. به همین دلیل است که فرهنگ های لغت نیز مانند دانشنامه ها جزو کتاب های مرجع به شمار می آیند. واژه نامه (لغت نامه یا فرهنگ) برای پاسخ دادن به این نیاز ضروری تدوین می شود و انبوهی واژگان زبان فارسی را در کنار معناها و کاربردها و دیگر ویژگی های هر واژه در دسترس ما می گذارد. در روند فرهنگ نگاری زبان فارسی واژه نامه های بسیاری تدوین شده اند که از میان آنها «لغت نامه دهخدا»، «فرهنگ معین» و «فرهنگ بزرگ سخن» جایگاهی والاتر دارند.

فرهنگ بزرگ سخن (در هشت جلد و ۸۷۵۲ صفحه) را از دید گستردگی و کاربست روش های نوین دانش فرهنگ نویسی و بهره گیري عالمانه از تجربه فرهنگ نگاران پیشرو، باید معتبر ترین فرهنگ زبان فارسی قلمداد کرد. این فرهنگ حاصل کوشش هشت ساله گروهی از متخصصان فرهنگ نویسی، ویراستاری و نیز کارشناسانی از رشته های گوناگون علمی است که با نظارت و سرپرستی دکتر حسن انوری - استاد ادبیات و عضو پیوستۀ فرهنگستان زبان و ادب فارسی - از سوی انتشارات سخن به چاپ رسیده است. بر اساس فرهنگ بزرگ سخن، چندین فرهنگ دیگر نیز انتشار یافته است: فرهنگ فشرده سخن در دو جلد، فرهنگ روز سخن، فرهنگ کوچک سخن، فرهنگ دانش آموز سخن)

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

در صورت نداشتن رمز دوم میتوانید از طریق تلگرام یا ایتا پیام بفرستید تا محصول شما را ارسال و مبلغ را کارت به کارت فرمایید همچنین در صورت نداشتن برای خرید میتوانید از ایمیل زیر جهت خرید استفاده نمایید

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

 (ایمیل drsifile@yahoo.com) - (تلگرام : drsifile@) -(ایتا: pdfdocir@)


10,000 تومان