دانلود تحقیق درمورد شرکت کشت و صنعت

دانلود تحقیق درمورد شرکت کشت و صنعت

0 2.8k
دانلود تحقیق درمورد شرکت کشت و صنعت

با دانلود تحقیق در مورد شرکت کشت و صنعت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شرکت کشت و صنعت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شرکت کشت و صنعت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شرکت کشت و صنعت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:82 صفحه

قسمتی از فایل:

تاریخچه و اهمیت موضوع

بشر در هر مرحله از زندگی خود نیاز به تغذیه دارد. در زمان های اولیه انسان ها مواد اولیه را اکثرا به صورت خام استفاده می کردند. در دوره های بعد با پیشرفت تکنولوژی تغذیه انسان دچار تغییر و تحول شد .

امروزه نیز با صنعتی شدن اکثر کشور ها و کمبود وقت به دلیل شاغل بودن افراد ترجیح می دهند از روشی استفاده کنند که در حداقل زمان نیاز تغذیه خویش را تامین نمایند .

در این مواقع بیشتر بیشتر از کنسرو جات و مواد نیمه آماده استفاده می کنند تا هم کمبود وقت  را جبران کنند و هم در همه فصول از مواد غذایی دلخواه استفاده نمایند .

در این میا کارخانجات کشت و صنعت وظیفه بزرگی را به عهده دارند از طرفی در کشود های جوان و نوپا که کمبود شغل یکی از معضلات اجتماعی می باشد باعث اشتغال نیروی انسانی در رده های تخصصی و پایین تر می شود .

در استان گلستان به دلیل موقعیت مطلوب جغرافیایی و فیزیکی و آب و هوایی مواد او لیه این نوع کارخانه جات به وفور یافت می شود .

به خاطرنقش های  مهم ذکر شده فوق ترجیح دادیم به عنوان یک کار آفرین عملکرد و فعالیت یک نمونه از کارخانجات کشت و صنعت را بررسی نماییم .

 

 

 

 

 

 

 

 

تاريخچه و مشخصات كلي شركت كشت و صنعت :

شركت كشت و صنعت در تاريخ 21/12/1351 تأسيس شده است و در تاريخ 7/12/1355 پروانه بهره برداري آن به امضاء وزارت صنايع و كشاورزي وقت تحت عنوان « كشت و صنعت » صادر گرديده است ومرکز اصلی آن در گرگان و فعالیت اصلی آن بر اساس ماده3 اساسنامه عبارت است از انجام كليه عمليات مربوط به كشت و صنعت انجام هرگونه فعاليتهاي مربوط به توليد ، تبديل و عرضه و فروش محصولات اصلي و فرعي و همچنين بهره برداري از سردخانه به ظرفيت 3 هزار تن است .

اين واحد در مجموعه گروه توليدي دشت مرغاب ( يك و يك ) در قبل از انقلاب اسلامي متعلق به بخش خصوصي بوده و پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران تا سال 1366 در اختيار سازمان صنايع ملي ايران قرار داشته و در حال حاضر سهامي عام
مي باشد .

موقعيت مكاني شركت كشت و صنعت گرگان در مسير جاده ارتباطي مازندران ـ خراسان در شهرستان گرگان واقع شده است كه كل مساحت آن 108265 مترمربع و كل مساحت زيربنايي آن 16700 مترمربع بوده كه شامل بخشهاي اداري ، توليدي ، خدماتي ، انبار و سردخانه مي شود .

ظرفيت اسمي توليد كشت و صنعت گرگان بالغ بر پانزده هزار تن در سال بوده كه با توليد محصولات متنوع كه تا بيست و پنج نوع را شامل مي گردد ، در فصول مختلف سال صورت مي گيرد .

از آنجا که اساسنامه شرکت به عنوان اوراق بهادار شرکت محسوب می شود و به صورت محرمانه می باشد طبق آیین دادرسی خروج اساسنامه از شرکت به منزله انزوا شرکت می شود به دین لحاظ از ارائه اساسنامه شرکت و موارد ذکر شده در آن خودداری شد

 

برنامه ريزي

     فعاليت هاي آينده امري بسيار حياتي بوده وبدون چنين برنامه ريزي هايي ادامه فعاليت مستمر يك سازمان ميسر نخواهد شد.اداره يك واحد تجاري در شرايط اقتصادي پوياي امروز وظيفه ي  پيجيده ودشواري  است مديران هر مرحله از عمليات,بايد  واحد خود را از قبل و به دقت طرح ريزي نموده و  با اعمال روش هاي كنترل ا زاجراي دقيق و به موقع اّن اطمينان حاصل نمايند.

اجراي وظايف طرح ريزي و كنترل نيز با تقسيم كار و ارجاع مسؤليت ها به دواير و بخش هاي مختلف انجام مي پذيرد. بدين منظور براي دستيابي به اهداف تعيين شده و اجراي طرح ها بودجه درقالب بخش هاي مالي و صنعتي طراحي و مورد اجرا گذارده خواهد شد.

بودجه طراحي شده به گروههاي زير تقسيم گرديده است:

1.بودجه عملياتي

2.بودجه سرمايه اي

3.بودجه نقدي

 

بودجه عملياتي:

بودجه عملياتي كه درواقع محور نظام بودجه ميباشد از طريق محاسبه قيمت تمام شده توليدات(صنعتي و مزرعه ) و خدمات بر اساس پيش بيني مقدار توليد 11500تن و مصرف مواد اوليه و هزينه ها بر اساس آن ا زيك طرف ودرآمد شركت بر اساس پيش بيني مقادير فروش محصولات صنعتي و مزرعه و خدمات از طرف ديگر, حاصل عملكرد يك دوره بودجه را در قالب سودوزيان منعكس مي نمايد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر