دانلود تحقیق درمورد كسب و كار هاي روستايي

دانلود تحقیق درمورد كسب و كار هاي روستايي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد كسب و كار هاي روستايي

با دانلود تحقیق در مورد كسب و كار هاي روستايي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كسب و كار هاي روستايي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كسب و كار هاي روستايي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كسب و كار هاي روستايي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

توسعه کسب و کارهای روستايي  

 

جربه موسسه توسعه خدمات کشاورزی ( Extention ) در آموزش کارآفريني و خوداشتغالي روستايي

 

يادداشت ويراستار:

اگرچه اين مقاله به فرصتهاي Extension در مورد کارآفرينان روستايي مي‌پردازد اما چارچوب ارائه شده و موضوعات مطروحه قابل بکارگيري در طراحي برنامه هاي مشابه جديد و يا توسعه برنامه‌هاي قبلي و يا براي ساير گروه‌هاي مخاطب نيز مي‌باشد.

Extension مي‌تواند و بايد از وجود مخاطبيين بالقوه خود بعنوان يک فرصت که توسط کسب وکارهاي روستايي کوچک ايجاد مي‌شود استفاده نمايد.

کارآفرينان روستايي نيازهاي اطلاعاتي و تحصيلي خاصي دارند که مورد توجه واقع نشده‌اند. سازمان هاي متعددي وجود دارند که براي کسب وکارهاي کوچک برنامه ارائه مي‌دهند اما اغلب آنها، به نواحي روستايي دسترسي ندارند.

Extension يکي از ارائه دهندگان مجرب برنامه‌هاي مديريتي براي برخي از کسب وکارهاي روستايي است و در حال حاضر به ارائه خدمات مشغول است.

فراهم نمودن چنين کمکي براي کسب و کارهاي روستايي به حمايت از پايداري اقتصاد محلي، کيفيت زندگي در اين مناطق و موجوديت فرصت‌هاي اشتغال فرامزرعه‌اي ( Off-Form ) براي کشاورزان و دامداران کمک مي‌کند.

تمايلات اقتصادي به حمايت از کسب و کارهاي کوچک وحمايت کارآفرينانه ممکن است در هر زماني به ميزان بالايي وجود داشته باشد و ما مي‌توانيم خوشبين باشيم که سطح حمايت مالي از اين برنامه ها از منابع فدرال و در بعضي موارد از منابع ايالتي در حال افزايش است.

علاوه بر اين، Extension تلاش مي‌کند که دامنه فعاليتهاي خود را گسترش داده، به موضوعات اجتماعي گسترده‌تري بپردازد و همچنين فعاليتش از لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه باشد.

مطمئناً Extension به چيزي شبيه به يک برنامه کسب و کار کوچک نياز دارد و کسب و کار کوچک نيز به همان اندازه به فعاليت هاي Extension نيازمند است.

از منظر جامعه روستايي، نقش کسب وکارهاي کوچک روستايي ( SRB ) به وجود عوامل بنيادي نظير ابتکار، کارآفريني، مهارت‌هاي حرفه‌اي، رهبري، زيرساخت ها و منابع مالي بستگي دارد. Extension نيز مي‌تواند در هر يک از اين زمينه ها نقشي کليدي را ايفا نمايد.

تحقيقات اخير نيازهاي ويژه کسب وکارهاي کوچک روستايي را نشان مي دهد:

۱- تعداد کمي از کارآفرينان روستايي تصويري صحيح از شرايط مالي کسب و کار خود دارند.

۲- پيچيدگي مديريتي افراد درگير در کسب و کارهاي کوچک روستايي به طور قابل توجهي در بين کسب وکارهاي گوناگون تفاوت مي‌کند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر