دانلود تحقیق درمورد كليدهاي قدرت گازی

دانلود تحقیق درمورد كليدهاي قدرت گازی

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد كليدهاي قدرت گازی

با دانلود تحقیق در مورد كليدهاي قدرت گازی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كليدهاي قدرت گازی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كليدهاي قدرت گازی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كليدهاي قدرت گازی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:32 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

كارخانجات توليد كليدهاي قدرت سويچ كه بزرگترين سازنده كليدهاي قدرت و سكسيونر فشار متوسط و قوي در ايران است. محصولات فشار متوسط و فشار قوي با وسعت 50 هكتار و زيربناي حدود 20 هزار مترمربع است كه 13 هزار مترمربع آن را كارگاههاي مختلف اعم از سالن ماشينكاري- پوشش فلزات- سالن توليد فشار متوسط- سالن توليد فشار قوي و انبار تشكيل مي دهد.

براي همگامي با پيشرفت تكنولوژي و تكميل رديف توليدات، كارخانه فشار متوسط شركت علاوه بر توليد كليد نيمه روغني تصميم به توليد كليد قدرت گازي 24 كيلو ولت 1250 آمپر گرفت و بعد از دو سال تنوع توليدات كليدهاي قدرت گازي فشار متوسط را افزايش داده و كليدهاي قدرت 2/7، 12و 36 كيلوولت را نيز به توليدات خود اضافه نمود.

در سال 1374 بخش بخش تحقيقات و توسعه شركت، طراحي سكسيونر 36 كيلو ولت را كه در بخشي از كشور عزيزمان ايران مصرف دارد به پايان رسانده و پس از تايپ تستهاي مربوطه توليد آن تحت نام sl7-sp شروع گرديد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خلاصه طرح :

كارخانه فشار قوي

 كارخانه فشار قوي شركت شامل كليدهاي قدذرت گازي 5/72 كيلوولت مدل EDF و 145 تا 420 كيلوولت مدل HPL همچنين سكسيونرهاي فشار قوي NSA از 5/72 تا 420 كيلوولت مي باشند

نيروي انساني

تعداد نفرات

قسمت كاري

مدرك

10

تراشكاري

ديپلم

15

ريخته گري

ديپلم

17

مونتاژ

ديپلم

11

سرپرست ها

فوق ديپلم

8

نگهباني

ديپلم

5

مهندس ناظر

4نفر ليسانس

1نفر فوق ليسانس

4

حسابدار

ليسانس

3

مسئول فروش

ليسانس

1

مدير توليد

ليسانس

2

برنامه ريز

فوق ديپلم و ليسانس

5

انباردار

1نفر ليسانس

4نفر فوق ديپلم

2

8,000 تومان

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر