دانلود تحقیق درمورد مدار دزدگير اتومبيل

دانلود تحقیق درمورد مدار دزدگير اتومبيل

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد مدار دزدگير اتومبيل

با دانلود تحقیق در مورد مدار دزدگير اتومبيل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مدار دزدگير اتومبيل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مدار دزدگير اتومبيل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مدار دزدگير اتومبيل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:47 صفحه

قسمتی از فایل:

مشخصات فني

 

-              12 ولت با مصرف بي‌كاري بسيار ناچيز

-              داراي تايم خروج (يعني زمان لازم براي خارج شدن صاحب اتومبيل و بستن درب ماشين پس از روشن كردن سيستم دزدگير از داخل اتومبيل)

-              داراي تايم ورود (يعني زمان لازم براي خاموش كردن سوئيچ دزدگير پس از بازكردن درب اتومبيل)

-              داراي تايم آژير مدت زماني كه آژير به صدا درمي‌آيد و پس از آن به طور اتوماتيك سيستم آماده مي‌شود.

-              قابليت راه‌انداري آژير 20 وات به طور مستقيم توسط رله

-              قابل اتصال به كليدهاي لاي  درب‌ها و كاپوت جلو و صندوق عقب

-              قابل اتصال به شوك سنسور جهت ايمني هرچه بيشتر.

-              قابل اتصال به رله قطع برق جهت جلوگيري از روشن شدن موتور.

-              قابل اتصال به ريموت كنترل جهت روش و خاموش كردن از راه دور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروزه دزدگيرها  در جوامع بشري كاربردهاي فراواني يافته‌اند. به علت سرقتهاي زيادي كه در زندگي روزمره‌ي ما اتفاق مي‌افتد، دزدگيرها بخشي از لوازم و ملزومات ضروري زندگي انسانها مي‌باشد.

دزدگيرها معمولاً در اماكن، اتومبيل‌ها و به كار برده مي‌شوند و بسته به نوع استفاده از آن و شرايط محيطي با تكنيك‌ها و روش خاصي ساخته مي‌شوند و به بازار عرضه مي‌گردد.

دزدگيرها يا آژيرها با توجه به شرايط محيط و نوع استفاده از آن به چندين دسته تقسيم مي‌شوند كه به چند دسته از آنها اشاره مي‌كنيم.

دزدگيرها اغلب حالت مكانيكي يا الكترونيكي دارند كه مي‌شود گفت كه مكانيكي‌ها اغلب در اماكن و ساختمان‌ها بكار گرفته مي‌شوند و الكترونيك‌ها بيشتر در اتومبيل‌ها و بكار مي‌روند.

دزدگيرها را مي‌توان با توجه به حساسيت آنها نيز تقسيم‌بندي كرد. بدين صورت كه بعضي از آنها به ضربه، صدا، نور، جسم متحرك و حساس بوده و با توجه به عملكرد آنها حساسيت آنها تنظيم مي‌شود و حساسيت آن بستگي به شرايط كار دارد.

اغلب دزدگيرها كه به صورت مكانيكي كار مي‌كنند، در ساختمان‌ها و اماكن بكار مي‌روند. بدين صورت كه بيشتر عمل فيزيكي صورت مي‌گيرد كه بر روي درب يا پنجره نصب مي‌شود، در مواقع اضطراري آژير به صدا درمي‌آيد. البته از دزدگيرهاي الكترونيكي نيز استفاده مي‌شود كه حساس به ضربه يا شيء متحرك در زمان فعال بودن آنهاست كه اگر شيء خارجي در محل قرار گيرد يا آژير بصدا درخواهد آمد.

دزدگيرهايي وجود دارد كه توسط اشعه‌هاي مادون قرمز ساخته مي‌شوند كه توسط اين اشعه‌ها بكار مي‌افتد. اكثر دزدگيرهايي كه توسط اشعه‌ها كار مي‌كنند اغلب بدين صورت هستند كه از دو عدد سنسور تشكيل يافته است. بدين صورت كه اين دو سنسور با هم در ارتباط بوده و اشعه‌اي در بين آنها وجود دارد و اگر يك شي‌ء خارجي در بين آنها قرار گيرد و ارتباط آنها قطع شود، بكار افتند.

به اين صورت مي‌باشد كه تا شعاع مشخصي مي‌تواند رديابي كنند، يعني تا شعاع خاصي كه حيطه عملياتي آنها مي‌باشد، كارايي دارند و اگر جسمي در اين شعاع قرار گيرد، مي‌تواند جسم خارجي را شناسايي كرده و شروع به عمل كنند.

دزدگيرهايي  نيز وجود دارند كه در اتومبيل‌ها به كار مي‌روند كه با توجه به عملكرد آنها تقسيم‌بندي مي‌شوند. بعضي از آنها به صوت يا ضربه حساس مي‌باشند و بستگي به سليقه فرد دارد كه چه نوعي را انتخاب كند.

پروژه‌اي را كه بنده در دست ساخت دارم و قصد ارائه آن را به جناب استاد مهندس قديمي دارم، دزدگير اتومبيل مي‌باشد كه به شرح و توضيح آن مي‌پردازيم و اميد آنرا دارم كه مورد قبول واقع گردد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر