دانلود تحقیق درمورد هندبال

دانلود تحقیق درمورد هندبال

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد هندبال

با دانلود تحقیق در مورد هندبال در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق هندبال را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق هندبال ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد هندبال

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

پاس لی:

 

بازیکن با پای راست یک قدم به طرف جلو بر میدارد شانه چپ متمایل میشود به طرف مسیر پرتاب و قدم دوم قدم لی لی پای راست است در همین موقع پای چپ جهت ایجاد تکیه گاه به جلو آورده میشود همزمان با قدم دوم وقبل ازقدم سوم دست کشیده میشودو همزمان با گذاشتن پای چپ روی زمین حرکت دست برای پرتاب آغاز میشود(نوک پنجه پا ی گام سوم (پای چپ)به طرف داخل است)ومیتوان بعد از پرتاب وزن بدن به وسیله ی پای راست که جلو آورده میشود گرفته وخنثی شود .

 

شوت لی:

برای اجرای شوت لی تمام نکات پاس لی را باید انجام

 

 

داد با این تفاوت که در پاس , ما از قدرت زیاد استفاده نمیکنیم چون شوت کردن به طرف دروازه صورت می گیرد باید دارای قدرت زیادی باشد.

 

انواع شوت:

1)شوت هایی که پا با زمین تماس دارد(شوت ثابت)

2)شوتی که در حال پرش می باشد,بدین معنی که پاها با زمین تماس نداشته باشد وبدن در فضا قرار گیرد.

 

اصولی که در شوت باید رعایت شود:

برای پاس دادن فشار وارده نباید آنچنان قوی باشد ,ولی در پرتاب روی در پرتاب روی دروازه(شوت)باید حداکثر فشار بر توپ وارد شود به همین دلیل بین این دو پرتاب اندکی تفاوت وجود دارد وکشش دست در شوت پر قدرت تر انجام میگیرد به صورتی که شانه دست پرتاب کننده تا آخرین حد به عقب کشیده میشود انجام تمام این اعمال سبب افزایش برد و قدرت پرتاب توپ میشود کلیه نیروی دست باید در یک لحظه بر توپ وارد شود . به طرف جلو خم شدن بدن در موقع پرتاب بسیار مهم است . در شوت ثابت هنگام پرتاب پاها با زمین تماس دارد ولی در شوت پرشی پاها از زمین کنده میشود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر