دانلود تحقیق درمورد دستگاه هاي جت آب

دانلود تحقیق درمورد دستگاه هاي جت آب

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد دستگاه هاي جت آب

با دانلود تحقیق در مورد دستگاه هاي جت آب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دستگاه هاي جت آب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دستگاه هاي جت آب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دستگاه هاي جت آب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

اين دستگاه ها ساخت كمپانيkranzle آلمان مي باشند كه از معتبرترين كمپاني هاي آلماني با بيش از 30 سال سابقه مي باشد. اين دستگاه قادر است با فشار بالاي آب هرگونه آلودگي و جرم گرفتگي را پاك نمايد. دستگاه‌هاي واترجت داراي دو نوع تفنگي مي‌باشند. يكي از آنها براي پاك كردن كثيفي‌هاي سطحي طراحي گرديده و ديگري جهت شستشوي‌هاي عمقي. در مدل هاي كوچك دستگاه همچنين مي‌توان به اين تفنگي‌ها رابطي افزود و از آن براي شستشوي مكان‌هايي با ارتفاع حدود 5 متر استفاده نمود. طولاني بودن شلنگ دستگاه امكان شستشوي مكان هايي كه دسترسي به آن ها مشكل است را فراهم مي كند. اين دستگاه ها با مدل هاي گوناگون از فشار bar 110 تا فشار bar2800 طراحي شده اند.

دستگاه هاي فشار قوي آب ( واترجت) جهت شستشوي تاسيسات ، ماشين آلات ، نماي ساختمان ها ، جرم گيري و چربي زدايي سطوح و دستگاه هاي واترجت فوق فشار قوي به منظور رنگ بري از سطوح، برش زدن بتن و سطوح بسيار سخت و ... طراحي شده اند كه شركت ابراهيم نمايندگي انحصاري كمپاني هاي معتبر: kranzle , Ehrle , putzmeister را در زمينه واترجت از كشور آلمان دارا مي باشد.

 

كاربرد ها

- شستشوي نماي شيشه اي ، سنگي ، سيماني ، آجري و ... با سرعت و كيفيت بالا

- شستشوي ماشين آلات صنعتي و تاسيسات

- شستشوي كف پاركينگ ها و يا سطوحي كه دچار جرم گرفتگي شده اند.

- شستشوي اتومبيل و تاسيسات ساختماني

- جرم گيري سطوح استخر ها

- شستشو و ضد عفوني سرويس هاي بهداشتي

- چربي زدايي از سطوح و ظروف كه كاربرد گسترده اي در آشپزخانه ها دارد.

- شستشوي سطل هاي زباله ي بزرگ و محيط اطراف آن كه دچار رسوب گرفتگي شده اند.

- رنگبري از روي سطوح بدون كوچك ترين آسيب و water sandblast

اگرچه سال‌هاست كه از استفاده از تكنولوژي جت مواد ساينده و جت آب مي‌گذرد و ليكن اخيراً اين دو فرآيند در زمينه بازار ماشین ابزار جايگاه مناسبي پيدا كرده است. اين موضوع مهم و قابل توجه است و تعدادي از نوآوران قديمي با استفاده از جايگزيني و تكميل فرآيندهاي معمولي ماشين‌كاري خود با استفاده از اين دو فرآيند (ماشين‌كاري با جت‌آب و جت مواد ساينده) سود فراواني برده‌اند.


هم واترجت و هم ليزر قادرند فلزات و ديگر مواد را برش دهند. وليكن دستگاه‌هاي واترجت ارزان‌تر از دستگاه‌هاي ليزر مي‌باشند و عملاً دستگاه‌هاي واترجت برتر از ماشين‌هاي برش معمولي مي‌باشند.

چرا تعداد زيادي از مردم به خريد دستگاه‌هاي واترجت روي آورده‌اند، زيرا: چون مي‌توانند سريع برنامه‌ريزي كرده و در مدت كوتاهي پول‌دار شده و سود زيادي عايدشان شود. همچنين مي‌توانند سريعاً دستگاه را تنظيم كرده و كل مجموعه تنظيمات دستگاه را تنظيم كرده و كل مجموعه تنظيمات دستگاه را چك كنند آنها از ابزار دستگاه خيلي تعريف مي‌كنند. چونكه ابزار، هم در ماشينكاري اوليه و هم در ماشينكاري ثانويه (نهايي) يكي است و نيازي به تغيير ابزار نمي‌شود. سرعت ساخت قطعات بسيار بالا و خارج از تصور مي‌باشد. اين روش باعث ايجاد اثرات حرارتي روي قطعه نمي‌شود. آنها مي‌توانند هزينه خريد دستگاه را در مدت كوتاهي تامين نمايند. شما قبلاً عبارات واترجت و جت مواد ساينده را شنيده‌ايد، اين مهم است كه بدانيد جهت مواد ساينده همان واترجت نمي‌باشد، اگرچه خيلي به هم شبيه هستند. تكنولوژي جت‌آب به حدود 20 سال پيش برمي‌گردد و جت مواد ساينده حدوداً 10 سال بعد به وجود آمد. اساس هر دو روش مبتني بر افزايش فشار آب تا حد خيلي زياد و خروج آب از يك روزنه كوچك به خارج مي‌باشد. سيستم واترجت از يك باريكه آب استفاده مي‌كند كه از دهانه (orifice) خارج مي‌شود و مي‌تواند مواد نرمي از قبيل پارچه و مقوا را برش دهد و ليكن نمي‌تواند مواد سخت‌تري را برش‌كاري كند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر