دانلود تحقیق درمورد طراحي نیمکت

دانلود تحقیق درمورد طراحي نیمکت

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد طراحي نیمکت

با دانلود تحقیق در مورد طراحي نیمکت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طراحي نیمکت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طراحي نیمکت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طراحي نیمکت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:66 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

 

 

 

     اكيپ طراحي صنعتي با رشد روز افزون و بالا رفتن تكنيك و علم اين رشته درمملكتمان شروع به كار نموده و دست به روي صنايع ايراني گذاشته با كوشش و تلاش راهي نو در صنعت باز كرده و مصنوعات را مطابق با شرايط اقليمي و فرهنگيان و رعايت كفايت علمي و مهندسي طراحي و به مرحله ساخت برساند از اين رو يكي از محصولات كه رابطه مستقيمي با اقشار مختلف دارد و مورد استفاده بسيار يعني مبلمان پارك را به عنوان پروژه 1انتخاب كردم و اميدوارم پارك هايمان را با طرحهاي نو مزين كرده و راحتي بيشتري را براي مردم و اقشار مختلف فراهم گردانيم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تفسير مشكل :

 

 

 

         در سطح شهر تهران بيش از 100پارك و فضاي سبز وجود داردو با تلاش شهرداري سعي در افزايش روز افزون فضاي سبز مي باشد .

طبق آمار بدست آمده مساحتي بالغ بر (حدودا ً) 763.8 هكتار فضاي سبز و حداقل 10000 نيمكت وجود دارد كه از تاسيس اولين پارك (پارك شهر ساخته و در پاركها توزيع گرديده و نياز به آوردن آمار و اعداد و ارقام نيست ).

وجود پاركها و فضاي سبز موجود كه همه شاهدند و ناظر و استفاده كننده و تعداد بيشمار نيمكتها ، چراغها ، سطل زباله ها و آبخوريها ... .

خود شناسي از آمار زياد اين محصولات بوده و حاكي از اهميت اين طراحي ميباشد و مشكل در كل به اين صورت مي باشد كه ساليان درازي است كه متاسفانه يك سري طرحها به صورت متداول چه بهره گرفته از طراحي خارجي و چه ابداع داخلي توسط غير متخصص ساخته و به استفاده رسيده است و هدف رفع اين مشكل بوده و طراحي اين محصولات توسط متخصصان و سعي در اين مي باشد كه در طراحي اصول ارگونومي و استتيك و مسائل مهندسي و فاكتورهاي فرهنگي رعايت گردد و از همه مهمتر اينكه قابل ساخت بوده و بتوان بهره اي از اين محصول برد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گرد آوري اطلاعات گوناگون پيرامون موضوع :

 

 

       مبلمان هاي موجود را به تنوع و به وفور مي توان در پاركها ديد و در كل چون نمونه هاي موجود نقايص فراواني دارند از جمله رعايت نكردن مسائل استتيكي استفاده نكردن يا استفاده غلط از عوامل بصري و اصول زيبا شناختي رعايت نكردن مسائل عملكرد فيزيولوژيكي و آنتروپومتري و مشكل ساخت ضايعات گوناگوني كه در نمونه ها مي توان ديد .

 

 

تصوير 1 – پارك ملت

 

 

 

                                تصوير 2 – نمونه اي از نيمكت در پارك                  

 

 

 

 

 

10,000 تومان