دانلود تحقیق درمورد تحولات نانوتكنولوژي

دانلود تحقیق درمورد تحولات نانوتكنولوژي

0 4.3k
دانلود تحقیق درمورد تحولات نانوتكنولوژي

با دانلود تحقیق در مورد تحولات نانوتكنولوژي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تحولات نانوتكنولوژي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تحولات نانوتكنولوژي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تحولات نانوتكنولوژي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:40 صفحه

قسمتی از فایل:

مجلس آمريکا و نانوتكنولوژي

18 اکتبر 2002- در تاريخ 17 اکتبر در مجلس نمايندگان آمريکا قانوني تصويب شد که بر اساس آن يک گروه مشاورة صنعتي با همکاري دولت به ارائه راهبردي براي سرمايه­گذاري در نانوتکنولوژي بپردازند.

مايک هوندا، يکي از اين نمايندگان، گفت: "لازم است متخصصين صنعتي و دانشگاهي در کميته مشاورة نانوتکنولوژي شرکت کنند. اين گروه به تعيين سرمايه­گذاريها و اهداف برنامة پيشگامي ملي نانوتکنولوژي (NNI) در ايالات متحده کمک خواهد نمود."

اين طرح در پاسخ به نگراني هيات ملي تحقيقات آمريكا در زمينه نقش ضعيف صنعت در سازماندهي اين پيشگامي مطرح شد. اين برنامه نيازمند همکاري گروه مشاوره جهت تدوين سياستهاي پنج ساله کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت در طول دهه آينده مي­باشد. اين هيات، گزارش سالانهاي از پيشرفت تحقيقات و ميزان بودجة سازمانهاي دولتي در زمينه نانوتکنولوژي به رئيس جمهور و کنگره تسليم خواهد کرد.

پيشگامي ملي نانوتکنولوژي ايالات متحده قصد ارائه يك راهبرد ملي جهت افزايش تحقيقات در زمينه نانوتکنولوژي دارد. 30 سازمان دولتي در اين پيشگامي شرکت دارند. در اواخر دهة 1990صنايع نيمه هادي و دانشگاههاي آمريكا با بودجة دولت فدرال به سمت تحقيقات نانوتکنولوژي هدايت شدند.

بنا به اظهارات هوندا: "سياست گذاريهاي نانوتکنولوژي دولت بايد اهداف روشني داشته باشد تا سبب پيشرفت کشور گردد."

منبع: http://www.eetimes.com


آموزش نانوتكنولوژي

1 نوامبر2002-گروه فناوري بن فرانكلين در پنسيلوانيا اعلام كرد كه مبلغ 000/600 دلار از طرف وزارت آموزش ايالات متحده جهت ايجاد يك برنامه آموزش پيوستة نانوتكنولوژي در تعدادي از كالج‌هاي محلي دريافت كرده است.

اين بودجه به موسسه نانوتكنولوژي داده خواهد شدكه در سال 2000 ثبت و مبلغ 5/10 ميليون دلار بودجه از سازمان توسعه فناوري پنسلوانيا براي يك دورة سه ساله دريافت كرد. موسسه نانوتكنولوژي اين مبلغ را براي كمك به گسترش يك برنامه آموزش پيوستة نانوتكنولوژي در دانشگاههاي پن، دركسل، فيلادلفيا، دلوار و مانتوگومري هزينه مي‌كند.

منبع: http://philadelphia.bizjournals.com


کنفرانس نانوتکنولوژي ايتاليا؛ فرصتها و پيامدها

18 اکتبر 2002- روز 25 نوامبر کنفرانسي با موضوع نانوتکنولوژي در شهر ميلان ايتاليا برگزار شد.

اين کنفرانس به بررسي برنامه‌هاي نانوتکنولوژي در اروپا و خارج از آن و نيز عرصه‌هاي صنعتي اميدواركننده در زمينة نانوتكنولوژي پرداخت.

همچنين در اين همايش چگونگي تحقيقات ايتاليا بررسي خواهد شد و سازمان تحقيقات صنعتي ايتاليا (AIRI به ارائه برنامة جديد خود با عنوان Nanotech IT پرداخت.

دربين برنامه‌هاي کنفرانس، رنزو تومليني از کميسيون اروپا به بيان خلاصه راهبردهاي سازماني در زمينه نانوتکنولوژي ميپردازد و هورست ولر از دانشگاه هامبورگ به تاثير نانوتکنولوژي در آيندة تحقيقات در زمينه انرژي نگاهي داشت و کنفرانس با نمايش فيلمي از کميسيون اروپا در همين زمينه پايان يافت.

منبع: http://www.ekt.gr/news/events/eu/19107.html


نانوتكنولوژي در رژيم اسرائيل

28 اكتبر 2002- نانوتكنولوژي رايج‌ترين واژه در بين فناوري‌هاي برتر روز است كه دامنه كاربردهاي آن از ترانزيستورهاي رايانه‌اي در ابعاد نانو و وسايل بهداشت و سلامت عمومي تا ماشينهاي سنگين و كشفيات فضايي گسترده است.

مجمع علمي و تجاري اسرائيل در اين زمينه، در خط مقدم قرار دارد. اسرائيل به كمك يك تيم كه توسط راشف تن از مؤسسه علوم ويزمن رهبري مي‌شود، بعنوان يكي از قدرتهاي رهبري و هدايت تحقيقات نانوتكنولوژي در جهان شناخته شده است.

تن اعلام كرد: "ورود به اين عرصه، مسؤوليتها و تعهدات بزرگي را به دنبال دارد. اما در صورتي كه خود را هم‌سطح با ايده‌هاي اصلي قرار دهيم، قادر به ساخت وسايل جالبي خواهيم بود."

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر