دانلود تحقیق درمورد مبارزه با آفات به روش زراعي

دانلود تحقیق درمورد مبارزه با آفات به روش زراعي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد مبارزه با آفات به روش زراعي

با دانلود تحقیق در مورد مبارزه با آفات به روش زراعي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مبارزه با آفات به روش زراعي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مبارزه با آفات به روش زراعي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مبارزه با آفات به روش زراعي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

محلول قندي  انرژي لازم جهت پرواز بسياري از پاراتيوئيدها مانند Encarsia Formosa را كه زنبور پارازيتوئيد مگس سفيد گلخانه مي‌باشد، فراهم مي‌آورد.

معمولاً اين ماده قندي از طريق ترشح شهد شيرين از خود مگس‌هيا سفيد تامين مي‌شود تا يك كلني زنبور Encarisa روي چند گياه اوليه وارد شده به گلخانه بتواند شروع به رشد كند.

2. رعايت تاريخ كاشت:

با رعايت تاريخ كاشت مثلاً با جلو انداختن و يا تاخير در آن ممكن است از خسارات آفتي به محصول كاسته شود. به عنوان مثال تاخير در كاشت گندم زمستانه در نواحي غربي آمريكا، سبب كاهش خسارت مگس‌هاي گندم‌خوار بالغ به نام Mayetiola destructor مي‌شود، زيرا اين آفت، براي بوجود آوردن نسل‌هاي پاييزه خود در سي روز پاياني ظاهر شده و تخمگذاري مي‌كند و فقط چند روز بيشتر زنده باقي نمي‌ماند. بنابراين تاخير در كاشت گندم باعث مي‌شود كه جوانه‌زني گندم بعد از ظهور و نابودي مگس‌ها اتفاق افتد.

در صورت وجود بوته‌هاي توت كوهي و زنجره ديگري به اسم Diknella كه به صورت تخم زمستان‌گذراني مي‌كند، اين زنبور قادر خواهد بود درون تخم زنجره تخمگذاري و زمستان‌گذاري كند.


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر