دانلود تحقیق درمورد شرکت سخت افزاری کیمیاگران

دانلود تحقیق درمورد شرکت سخت افزاری کیمیاگران

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد شرکت سخت افزاری کیمیاگران

با دانلود تحقیق در مورد شرکت سخت افزاری کیمیاگران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شرکت سخت افزاری کیمیاگران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شرکت سخت افزاری کیمیاگران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شرکت سخت افزاری کیمیاگران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:67 صفحه

قسمتی از فایل:

فصـــل اول

مقدمه

- معرفی

-         خلاصه

تقدیر و تشکر:

با حمد و سپاس به خداوند علیم که نعمت دانایی را به ما ارزانی نمود و توفیق حاصل کرد تا یک ترم، از دانش , اطّلاعات , رفتار و گفتار استاد فرزانه جناب آقای مهندس قنبری زاده بهره مند شویم. بر خود لازم می دانم از زحمات ایشان کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورده و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون را از خداوند منان درخواست نمایم.

 

 

فهرست مطالب:

عنوان                                                      صفحه

1) فصل اول                                                                               5  

2) فصل دوم                                                                             13

3) فصل سوم                                                                            47

4) فصل چهارم                                                                         50

5) فصل پنجم                                                                           54

6) فصل ششم                                                                          60

7) فصل هفتم                                                                          64

8) فصل هشتم                                                                         66

چـــــشم انـــداز: :

اینجانب با توجه به رشته تحصیلی در دانشگاه و علاقمندی خود نسبت به رشته ی کامپیوتر قصد دارم با توکل به خداوند و پس از گذراندن دوره کارشناسی حدود 4 سال دیگر یعنی تقریباً مهر ماه سال 1389 اقدام به تأسیس شرکت کامپیوتری شاخه سخت افزار تحت عنوان سخت افزار کیمیاگران در شهرستان یزد نمایم.      تا به همشهریان خود خدمتی نموده و هم از این طریق کاری متناسب با رشته و علاقه خود انجام داده و سرمایه ای برای خود و خانواده فراهم نمایم.               به دلیل پر هزینه بودن این شرکت و نیاز به سرمایه اولیه قابل توجه بر آن شدم تا  با چند تن از اقوام و دوستان هم رشته که از بضاعت مالی خوبی هم بر خوردار  می باشند هماهنگی به عمل آورم تا بخشی از سرمایه ها را هر یک از ما متقبّل شده تا شرکت نسبتاً بزرگی ر که بتواند کل شهرستان و شهرهای مجاور را تحت پوشش قرار دهد تأسیس نمائیم.                                                                       

  با توجه به اینکه شرکت تأسیس می تواند خدمات خود را ارزانتر و تخصّصی تر ارائه کند ، عمده مراجعین و مشتریان آن شرکتهای کامپیوتری ادارات، مراکز آموزشی می باشند، همچنین جهت شروع به کار موفق و حضوری منسجم در بازار کار و تبلیغات گسترده تصمیم گرفتیم که علاوه بر چاپ کارت و بروشورهای تبلیغاتی و چاپ اطّلاعیه در روزنامه های محلی و منطقه ای اقدام به ساخت وبلاگ با نام شرکت و ارسال نمابر به شرکتها و ادارات و مراکز آموزشی بر توسعه هر چه بیشتر شرکت بیفزائیم.                                                                 

 

 

 

 

 

 

  مـــأمـــوریــت:

با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی آموزشی و استفاده بیشتر مردم از رایانه در ابعاد گسترده شغلی و ارتباطی و همچنین نیاز جامعه به این صنعت فراگیر در جهت تسهیل کارها از طریق رایانه اقدام به تأسیس شرکتی که قادر باشد خدمات تخصّصی و ارزان قیمت را با خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه نماید که رضایتمندی آنها را فراهم سازد. که این خدمات تخصّصی و ارزان قیمت بتواند موجبات توسعه وجلب مشتری بیشتر رافراهم کرده ودیگر رقبا را پشت سر بگذارد.تا علاوه بر موفقیّت چشم گیر در بازار کار درآمد هر یک از شرکا بیشتر شده و بر همکاری بیشتر خود بیفزایند ، که این همکاری بر اساس آیه شریفه:       

   ( تـــعاونــوا عــلی الــــبّر و الـــتقـــوی )                            

 باعث گشایش در کارها شده و رضایت خداوند و مردم را به دنبال داشته باشد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر