دانلود تحقیق درمورد ديدگاه رشد عصبي در آموزش و يادگيري

دانلود تحقیق درمورد ديدگاه رشد عصبي در آموزش و يادگيري

0 1.3k
دانلود تحقیق درمورد ديدگاه رشد عصبي در آموزش و يادگيري

با دانلود تحقیق در مورد ديدگاه رشد عصبي در آموزش و يادگيري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ديدگاه رشد عصبي در آموزش و يادگيري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ديدگاه رشد عصبي در آموزش و يادگيري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ديدگاه رشد عصبي در آموزش و يادگيري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:مغز انسان مثل يک ارکستر پيچيده است. نقشها و فعاليتهاي آن، يعني همان عملکرد هاي عصب شناختي، به شدت به هماهنگي، کنار هم قرار دادن و همزمان کردن احتياج دارد.

درست مانند هر ارکستر ديگري، نقش هر نوازنده بنابر موقعيت تغيير مي‌کند. و همان طور که گاهي نقش سازهاي زهي يا بادي در موسيقي پر رنگ تر مي‌شود، عملکردهاي عصب شناختي متفاوتي به هنگام خواندن زبان،رياضي، گزارش نوشتن يا ورزش کردن تعيين کننده مي‌شوند.همان طور که در يک ارکستر، سازها ايجاد هارموني مي‌کنند، عملکردهاي عصب شناختي متفاوت با هم تعامل مي‌کنند تا دانش آموز قادر به کسب دانش، مهار يا زير مهارت‌ها باشد يا بتواند فعاليتهاي خاص مدرسه مثل سازمان دهي، طرح ريزي کارا و استراتژيک را انجام دهد.

وقتي دانش آموزان در يادگيري يک مهارت آکادميک خاص به مشکل بر مي‌خورند؛ والدين، معلمان و متخصصان بايد ناحيه بروز مشکل را معين کنند تا زير مهارتهاي ضعيف مشخص شده و برنامه اي براي قوي کردن نواحي قدرت و نواحي داراي نياز به بهبود، طراحي گردد.

در اينجا لازم است از خودمان بپرسيم: نقطه بروز اختلال کجاست؟ کدام زير مهارت نقش خود را به خوبي ايفا نمي کند؟ و در هر زير مهارت کدام عملکرد‌ها خوب کار نمي کنند؟ مثلاً دانش آموزاني با مهارتهاي واژگاني و توانايي حافظه اي قوي ممکن است در به ياد آوردن کلمات مشکل داشته باشند. در اين حالت، احتمال دارد که مشکل در توانايي بازيابي لغت باشد، زير مهارت بسيار خاصي که ياد آوردن لغات در يک آن را ممکن مي‌سازد.


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر