دانلود تحقیق درمورد مقالات تازه‌هاي صنعت برق

دانلود تحقیق درمورد مقالات تازه‌هاي صنعت برق

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد مقالات تازه‌هاي صنعت برق

با دانلود تحقیق در مورد مقالات تازه‌هاي صنعت برق در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مقالات تازه‌هاي صنعت برق را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مقالات تازه‌هاي صنعت برق ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مقالات تازه‌هاي صنعت برق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:32 صفحه

قسمتی از فایل:

موتور ولتاژ بالا

امروزه ساخت ماشين‌هاي الكتريكي ولتاژ بالا با استفاده از بكارگيري كابلهاي ولتاژ بالا در سيم‌پيچي استاتور امكان پذير شده است. پس از ساخت ژنراتور ولتاژ بالا اكنون شركت ABB اكنون براي سطح ولتاژهاي 20 كيلوولت تا 66 كيلو ولت با توان خروجي 45-5 مگاوات عملي شده است كه با توسعه اين طرح انتظار مي‌رود سطح ولتاژ آن تا 150 كيلو ولت برسد. فن آوري موتور ولتاژ بالا بر مبناي يك طرح جديد و اثبات نشده نمي‌باشد زيرا اين طرح‌ براي ژنراتورهاي ولتاژ بالا با موفقيت اجرا گرديده است و اكنون ژنراتور ولتاژ بالا در نيروگاه آبي نصب شده است.

مقادير نامي موتور نمونه آزمايشي است و ماكزيمم توان قابل تحويل به محور آن MW 5/6 مي‌باشد. ميزان كابل مصرفي براي اين طرح سه حلقه مي‌باشد كه هر حلقه براي يك فاز است و هر كدام طولي در حدود 1500 متر دارد. اين موتور مستقيما به شبكه وصل مي‌گردد در نتيجه ترانسفورماتور و سوئيچگر ولتاژ متوسط حذف مي‌گردد. با حذف ترانسفورماتور و تجهيزات سوئيچگر سرمايه‌گذاري اوليه و همچنين هزينه‌هاي سرويس، نگهداري و تعميرات كاهش مي‌يابد. با حذف ترانسفورماتور خطر نشتي روغن و آتش سوزي از بين مي‌رود. سادگي اين طرح سبب كاهش خطرات ناشي از اغتشاشات شبكه مي‌گردد و هزينه‌هاي ناشي از توقف پائين مي‌آيد. يكي ديگر از مزاياي مهم اين طرح اين است كه موتورهاي ولتاژ بالا در مقايسه با موتورهاي رايج فضاي كمتري اشغال مي‌نمايند. سيستم خنك كنندگي اين نوع موتورها براساس مقادير نامي بر دو نوع مي‌باشد. براي توانهاي پائين از سيستم خنك كنندگي هوا استفاده مي‌شود ولي در براي توانهاي بالاتر استاتور با آب و روتور با هوا خنك مي‌گردد.

منبع: شركت ABB

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر