دانلود تحقیق درمورد عادت های غذایی سالم و ناسالم

دانلود تحقیق درمورد عادت های غذایی سالم و ناسالم

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد عادت های غذایی سالم و ناسالم

با دانلود تحقیق در مورد عادت های غذایی سالم و ناسالم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق عادت های غذایی سالم و ناسالم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق عادت های غذایی سالم و ناسالم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد عادت های غذایی سالم و ناسالم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

در دنیای پر سرعت و پر مشغله ی امروز، وقت گذاشتن برای حفظ عادت های سالم و مناسب غذایی، کار دشواری به نظر می رسد.غذا خوردن که پیش از این، یک اولویت مهم محسوب می شد، امروزه به موضوعی جنبی تبدیل شده که توجه زیادی به آن نمی شود و معمولا در لابه لای کارهای روزانه دیگر گنجانده می شود. علاوه بر این، برخی از عادت های غذایی که تصور می کنید موجب کاهش وزن می شوند در روز می شود.راه حل این اشتباه آن است که با خوردن صبحانه مناسب احتمال به کار گیری عادت های نادرست غذایی را در و، در واقع ممکن است نتیجه کاملا برعکسی داشته باشند و منجر به افزایش وزن شوند.

smoothies.jpgدر این مقاله به برخی از این عادت های نادرست غذایی پرداخته شده است. نخوردن صبحانه : نخوردن صبحانه یک اشتباه بزرگ است. صبحانه سالم، نه تنها باعث افزایش انرژی و بازشدن فکر و ذهن می شود، بلکه موجب انتخاب و مصرف مناسب وعده های غذایی دیگر در طی روز خواهد شد. همچنین خوردن صبحانه ممکن است به شما در مصرف کمتر کالری در طول روز کمک کند. یک تحقیق دانشگاهی نشان داده که مصرف مقدار کالری مشخص در ابتدای روز، اثر سیرکنندگی بیشتری نسبت به مصرف همان مقدار کالری در ساعت های بعدی روز خواهد داشت که این امر موجب کاهش کل کالری مصرفیعده های دیگر کاهش دهید. پس صبحانه را کامل صرف کنید. از شیر و لبنیات (پرچرب نباشند)، تخم مرغ و نان های سبوس دارهم استفاده کنید.

 

 

 

غذا خوردن پیش از خواب :اگر می خواهید خواب های شیرین ببینید، پیش از خواب از خوردن غذا پرهیز کنید. با اینکه نتایج قطعی ای مبنی بر افزایش وزن در اثر خوردن غذا پیش از خواب وجود ندارد، پرخوری، مصرف غذاهای ادویه دار و چرب، 1 تا 3 ساعت پیش از خواب منجر به کاهش کیفیت و مدت خواب و موجب کسالت، خستگی و کوفتگی در روز بعد خواهد شد.خوردن غذاهای چرب پیش از خواب سبب کند شدن تخلیه معده و تشدید سوءهاضمه شده و مصرف غذاهای ادویه دار باعث صدمات و سوزش های قلبی خواهد شد.سعی کنید حداقل 4 ساعت قبل از خواب ، غذا بخورید و چ
6,000 تومان