دانلود تحقیق درمورد ساختمان تار و سه تار

دانلود تحقیق درمورد ساختمان تار و سه تار

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد ساختمان تار و سه تار

با دانلود تحقیق در مورد ساختمان تار و سه تار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ساختمان تار و سه تار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ساختمان تار و سه تار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ساختمان تار و سه تار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:71 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

اينك گلي از بوستان هميشه معطر ايران:

نغمه ها به صد راز و رمز شگفتيهاي روح را تجلي مي بخشند، از سينه هاي شرحه شرحه از فراق مي گويند، از حجاب جان پرده مي افكند و نواي باغ ملكوت را به گوش معشوق ازلي مي رسانند. نغمه ها از سازها برمي خيزند و سازها زبان گوياي دستان هنرمندان و قلبها هميشه عاشق، تبلور يكي شدن انسان با مصنوع خود، نشانگر نوازشهاي مهربانانة انگشتاني درد آشنا و مبين روح يكي شدن انسان با طبيعت.

كتاب حاضر كوششي است براي انعكاس تجارب چندين سالة تحصيل و نيز چهل روز نجوا و گفتگوي هنرمندانه با چوب و همنشيني با هنرمندان اين حرفه، استادان اين هنر خاضعانه از روز كار خويش مي گويند و بي هيچ پرده و پوششي هنرمندان جوان و شايق به ساخت سازهاي سنتي ايراني را گام به گام دست مي گيرند راه مي برند اميد آنكه قدر بدانند و پي بگيرند.

از بذر تا ثمر راه زيادي در پيش است دقت نظر و سعة صدر و همدلي هاي فراوان درد آشنايان هنر و فرهنگ اين مرز و بوم پشتوانة راه بود. چاپ اين پايان نامه نيز مرهون توجهات خاص استاد فرزانه و گرانقدر آقاي مهندس اردشير عبدي و استادان كارگاه برادران فتاحي بوده است همگي را پاس مي داريم و در تداوم راه نيازمند همدلي و همراهي ايشان هستيم.


تاريخچة كارگاه:

كار و فعاليت اين كارگاه در راستاي ساخت آلات موسيقي است. اين كارگاه ابتدا در سال 1374 بنا به علاقة شخصي استاد قيم فتاحي كه خود يكي از استادان نوازندگي ماهر تار و سه تار در استان است ابتدا در محيطي كوچك از خانة خودشان بوده است كه با توجه به نياز شهرستان و نيز افزايش تعداد هنرجويان موسيقي و نياز آنها به ساز، استاد فتاحي در سال 1378 به طور رسمي و با همكاري برادرانش و سرمايه گذاري بيشتر جهت خريد دستگاه و تجهيزات پيشرفته تر براي كار كارگاهي هر چند كوچك اما فعال را تاسيس نمودند كه هر روز رو به پيشرفت بيشتر همچنان به كار خود ادامه مي دهند. مواد خام كارگاه كه شامل چوب، چسب،‌ شاخ، استخوان و صدف ميباشد قسمتي را در همين شهرستان و بعضي ديگر را از استانهاي هم جوار تهيه مي نمايند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر