دانلود تحقیق درمورد سيستم طراحي پيشرفته

دانلود تحقیق درمورد سيستم طراحي پيشرفته

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد سيستم طراحي پيشرفته

با دانلود تحقیق در مورد سيستم طراحي پيشرفته در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سيستم طراحي پيشرفته را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سيستم طراحي پيشرفته ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سيستم طراحي پيشرفته

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه:

ما يك خط جريان دو مرحله‌اي را در جايي بررسي مي‌كنيم كه اولين مرحله اجزاء براي مرحله جمع‌بندي در جهت پايين است. يك مدل برنامه‌نويسي اعداد صحيح كه تصميمات را در دو سطح طرح ريزي اجزاء مطرح شده ممتد مي‌سازد. به منظور به حداقل رساندن هزينه‌هاي توليد و حمل و نقل و نگهدار است. اين مدل در نمونه‌هاي ساخته شده براساس يك فرآيند Cutting واقعي با گزينه قطع كردن آزمايش شده است كه به معنب احتمال تركيب اجزا جهت بدست آورده و بخشهاي ضروري است.

اجزاي متدولوژيمطرح شده باعث اتحاد دو سطح از سلسله مراتب تصميم گيري مي‌شود. و محدوده‌هاي عملكرد در يك مدل طرح ريزي مترد بود، و يك متال از چگونگي يك عنصر از يك سيستم طرح ريزي پيشرفته را مهيا كرده كه مقابل قابل طرح يزي است.

علاوه بر اين استفاده ار اشتغال هزينه مناسب در اين مدل باعث مديريت صحيح ورود به سفارشات داغ قسمتهاي نهايي مي‌شود.

لغات كليدي مؤلف: طرح ريزي پيشرفته، موجودي Cutting ، قانونها توليد، گزينه قطع كرده.

1ـ مقدمه

1ـ 1. مشكل پيش پا افتاده يك زندگي  واقعي سخت

1ـ2. سطح عملكردي، تلفيق حذف و استفاده مجدد ار سياستهاي موجودي

2. بررسي ادبيات

2ـ1. مدل حذف و استفاده مجدد

3. يك مدل براي تلفيق حدف، استفاده مجدد و وجودي در جريان

4. ارائه مدل، تلفيق با سازماندهي

4ـ1. مدل هزينه

4ـ2. آزمونهاي محاسباتي

1ـ5ـ1. مقايسه اجزائي

2ـ5. موضوعات محاسباتي

6. نتايج و تحقيقات آينده

قدرداني و سپاسگزاري

منابع

1.مقدمه

اين مقاله در نظر درد مه بحثي در مورد سيستم طراحي پيشرفته با بررسي بعضي ار سياستهاي موجودي از جنبه‌هاي تجربه موفق به وجود آورد.

يك پيشرفت عمده در تمام اندازه‌گيري در حفظ موجودي و هزينه‌هاي توليدي مبادله مي‌شود با وجود اين، از آنجائيكه فرآيند تبديلي معمولاً مستلزم فقدان جنس مي‌باشد، به اين نياز اظهار شده توسط مشتريان در طي زماني كه معمولاً با مقدار جنسي كه بالاخرع از جانب تامين كننده در خواست مي‌شود. مطابقت ندارد. در اصل، اين اشكال نمي‌تواند به راحتي بر معرفي يك تخمين كلي از عامل فقداني كه عدم كارآيي روند به شمار مي‌آيد، چيره شود. اما بآورد كمتر از حد (برآورد اضافه) عامل فقدان ممكن است هزينه‌هاي اداره غير قابل صرف نظر را ارئه دهد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر