دانلود تحقیق درمورد شركت‌هاي هرمي

دانلود تحقیق درمورد شركت‌هاي هرمي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد شركت‌هاي هرمي

با دانلود تحقیق در مورد شركت‌هاي هرمي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شركت‌هاي هرمي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شركت‌هاي هرمي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شركت‌هاي هرمي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

چند صباحی است، مجموعه‌هایی با عنوان شرکت‌هایی چون گلد کوئیست ، my 7 diamoud پنتاگون‌ها و... در کشور فعالیت‌هایی را صورت می‌دهند. افراد عضو مجموعه‌های فوق‌الذکر در جلساتی به عنوان دعوت با بیان مطالبی و وعده و وعید به مخاطبین خود چنین القا می‌کنند که می‌‌توانند در مدت کوتاهی به آسانی سود گزافی را کسب کنند، در این نوشتار سعی شده است تا با بررسی قانونی به تحلیل فعالیت این قبیل افراد پرداخته شود.

1ـ در ماده 2 قانون تجارت اعمال تجاری تعریف شده است. صرفنظر از اینکه اساساً عمل فروش سکه طلا عملی است تجاری یا خیر و اگر چنین است باید کلیه صنف طلافروشان را تاجر فرض کرد، شاید بتوان عمل مجموعه گلدکوئیست را براساس بند یک ماده دو قانون فوق‌الذکر که می‌گوید: (خرید یا تحصیل هر نوع مال منقول به قصد فروش یا اجاره اعم از اینکه در آن تصرفاتی شده یا نشده باشد) تجاری فرض نمود لکن هر شرکت تجاری از اقسام هفت گانه ماده 20 قانون تجارت موظف است حسب مواد 16 الی 18 قانون تجارت برای فعالیت در قلمرو ایران در مراجع ثبتی صالح به ثبت برسد. اما با توجه به همین مواد قانونی نوع چارت و مجموعه شرکت‌های فوق‌الذکر در قالب شرکت‌های هفت گانه قانون تجارت و شرکت مدنی مندرج در ماده 571 قانون مدنی نمی‌گنجد. بنابراین گذاشتن نام شرکت بر مجموعه‌های فوق فعلاً در ایران صدق نمی‌کند.

هر چند که تا پیش از تصویب طرح ممنوعیت فعالیت این شرکت‌ها می‌توان در قالب ماده 10 قانون مدنی در چارچوب قراردادهای خصوصی فی‌مابین و اشخاص، اعمال افراد فوق‌الذکر را توجیه نمود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر